Wat vind jij van NFSU2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Afroman, 25 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Ik van NFSU2 veel tegen vallen, heb het in huis gehaald maar heb hem ook weer meteen terug gebracht. Het is echt bagger er staan nog te veel blokjes in het spel, kijk maar eens naar de auto's die zijn echt blokerig. Geef mij dan maar NFSU 1 die is stuken better. Best wel jammer.

}:] :mad: Need For Speed Underground 2 SUCK :mad: }:]

2. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het racen is saai, heb hem vooral voor het uitbouwen.

3. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt het enige leuke ja

4. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    Totally disagree!

Mijn mening is dat dit echt een verbeterde versie is van deel 1. Het lineaire aanbod van de verschillende races is eruit gehaald (soort van free roaming naar de races toe), het aanbod van de upgrades van de auto's is diverser en de timing daarvan is beter (het duurde in deel 1 echt veel te lang voordat je je uitlaat kon aanpassen, idem voor lichten), verschillendere auto's (o.a. SUV's zoals de Hummer H2) en mooiere en verschillendere banen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Over de grafische eigenschappen, hier is nog eea aan te verbeteren maar dat was niet anders in deel 1. De kwaliteit is echt niet achteruit gegaan, hoogstens hetzelfde gebleven.

Ik speel het spel in ieder geval met veel plezier, en kan iedereen die deel 1 leuk vond deze ten zeerste aanraden! _0/

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Er zijn al genoeg threads over dit spel, dit voegt weinig toe en staat ook nog eens in het verkeerde forum.

Afroman, je hebt nogal de neiging om loze threads te openen. Denk voordat je daadwerkelijk een topic opent eerst even na of het topic wel nut heeft en of het niet al bestaat.

Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina