Turok uitgespeeld.. pcies 2 weeken.

Discussie in 'Algemeen' gestart door jerz, 13 sep 2002.

  1. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen. Ik heb TUROK uitgespeeld. En ik heb er Pcies 2 weken over gedaan.
    Ik heb wel elke dag minstens een uur erachter gezeten, en in het weekend heb ik heel lang gespeeld. Ik ben er dus wel lang mee bezig geweest.
    Pluspuntje.

    Dan weetje nu dus ongeveer nog hoe lang je bezig bent. Maar ik zeg wel "ONGEVEER" want het speel tempo verschilt natuurlijk per persoon.
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij chapter 3, na 2 of 3 uurtjes spelen. Hoeveel chapters zijn er?
     
  3. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij chapter 4, volgens mij laatste missie daarin. Nog niet echt veel tijd gehad om te spelen, morgen maar doen :+
     
  4. ThaFrag

    ThaFrag Just a n00b, 4 life?

    Berichten:
    620
    Leuk Bevonden:
    0
    Congrats! Ben zelf nog maar bij chapter 2 :mad:
     
  5. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    kzit momenteel in chapter 5 ergens, maar ik heb gehoord dat er maar liefst 15 chapters zijn, klopt dat?8)
     
  6. ThaFrag

    ThaFrag Just a n00b, 4 life?

    Berichten:
    620
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow tering veel!!! Heb nog een aantal lange game-nachten voor de boeg...:)
     
  7. maximus

    maximus loud pipe save lives

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in chapter 8 maar heb voor de laatste vlieglevel een cheat gebruikt (waar je die schilden moet uitschakelen).Het bleef wel moeilijk met een godmode omdat je nog steeds te pletter kon vliegen tegen de rotsen.Daarin kan Turok enorm tegenvallen en omdat een spel plezierig moet blijven heb ik maar een cheat gebruikt.Ik ben nu zonder cheats aan het verder spelen natuurlijk want ik wil wel nog een uitdaging voor mijn geld.Voor een first person shooter zitten er wel te veel vlieglevels in en ze zijn dan nog eens retemoeilijk ook.Ik ben gewoon niet te vinden voor dat genre en sla ze met plezier dan ook over (spijtig genoeg met een cheat).
     
  8. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat vliegen juist stoer, al die dino's rennen dan onderlangs. En dan lekker laag erover heen vliegen BOE!!! 8)
     
  9. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    doordat je geen moeilikheids graad kan kiezen, is het lastig uit te spelen en er wordt ook niet echt duidelijk aangegeven waar je heen moet of wat je moet doen
     
  10. Histone

    Histone Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm...het is geen pure first person shooter. Dat vliegen vind ik juist een welkome afwisseling. Tegen de rotsen te pletter vliegen is slechte vliegkunst. Kwestie van oefenen, overkwam mij in het begin ook veel.
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad :D
     
  12. masterchief

    masterchief USE THE FORCE

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er bij turok een goed verhaal met af en toe filmpjes tussen de levels of is het gewoon als unreal: fraggen en nog es fraggen?
    ik twijfel tussen turok, enclave en pow kweet dat pow en enclave al lang uit zijn maar ze interesseren me nog wel.
     
  13. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    De levels zijn echt erg lineair, je wordt als het ware naar het eind van een level gebracht. Wat wou je nog meer? Enorme pijlen in het landschap die wijzen waar je heen moet? Alsjeblieft niet , vond dat ook al storend in Halo maar pijlen midden in de jungle zou helemaal belachelijk zijn.
     
  14. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een verhaal in maar dat stelt niet zo veel voor en de tussen filmpjes zijn niet van al te hoge kwaliteit. Maar het is een geweldige shooter!
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik Halo echt wel 2 punten meer waard. Halo een 10 :9 :+ en Turok een 8
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2002
  16. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu in chapter 3 en daarvan het 2de level met die hoge waterval. Chapter 2 heb ik eindelijk achter de rug maar het laatste level was wel heel erg gaaf en had ik de minste moeite mee. Ik vind het spel erg gaaf maar de Multiplayer vind ik iets te, ze hadden al dat gras en planten weg moeten halen.

    Maar voor; MASTERCHIEF
    (Is er bij turok een goed verhaal met af en toe filmpjes tussen de levels of is het gewoon als unreal: fraggen en nog es fraggen?
    ik twijfel tussen turok, enclave en pow kweet dat pow en enclave al lang uit zijn maar ze interesseren me nog wel).

    Bij Turok heb je idd een paar levels met filmpjes er tussendoor.
    Als je wil kiezen tussen die 3 dan zou ik Turok kiezen hij is gewoon het leukst om te spelen, Enclave is mooi maar anders en over POW wil ik het niet eens over hebben. Dat is naar MIJN MENING het ergste spel op de box tot nu toe.
     
  17. Cyrillus

    Cyrillus Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit bij chapter 3 en kom niet verder er komen steeds ventjes opnieuw dus oneindig :'-(
     
  18. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld dat stukje dat die rotsen naar beneden komen rollen.


    Je moet niet op het zelfde stuk blijven staan maar omhoog lopen waar ze vandaan komen als je boven bent komen ze niet meer.
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij stonden ze heel stom boven me, ik kon ze zijn met mijn tekboog door hun kop schieten. Het stoerste is als je iemand die op een randje staat met een gif pijl raakt, dan gaan ze kotsen (soms) en dan kotsen ze die hele rotswand onder. Zo: :r :D
     
  20. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    sorry maar omdat dit de thread was die over turok ging dacht ik post effe dit plaatje want vind hem er wel cool uitzien

    [​IMG]


    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina