Ervaringen Logitech XBOX stuur?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door kenji786, 23 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kenji786

kenji786 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    hij stuurt wel best , alleen op je schoot is wel een beetje irritant....

3. hessel88

hessel88 fabulously lazy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag hem ook in het dixons foldertje maar hij had Playstation 2 buttons erop zitten...

4. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ja het grote nadeel is bij console stuurtjes dat er meestal geen tafelklem bij zit,
    dus dit stuurtje zal best ok zijn maar het gebruiken zal niet al te fijn zijn :confused:
    maar goed, daar raak je ook weer aan gewend!:p

5. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een positief punt aan dit stuurtje is een 'module expansion slot' voor een geheugen kaart of xboxlive headset, verder heeft logitech een web-pagina met de de gevoeligheidssettings voor een aantal spellen. Heb zelf een Joytech Williams F1 stuurtje dat prima bevalt alleen jammer dat deze geen uitbreidingsslot heeft.

6. kenji786

kenji786 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties. Klinkt goed! Is de force feedback ook ok?

7. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik begrepen heb kent de xbox geen force feedback maar vibration feedback, dat betekent dat het stuur wel trilt bij bepaalde akties echter werkt het stuur niet tegen. Ik heb ook nog geen stuurtje voor de xbox gezien die force feedback heeft. Jammer wat een het logitech Driving Force stuurtje dat ik heb bij mijn ps2 is nog steeds het beste stuurtje dat ik aangeschaft heb, perfect voor GT3 (ooit GT4) en WRC4.

8. kenji786

kenji786 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, dat wist ik nog niet. Stuur heet inderdaad ook vibra. Maar weet dan iemand hoe het staat met de vibra feedback op dit stuur in vergelijking tot andere stuurtjes?

9. Machiavelli

Machiavelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net zo'n ding binnengekregen. Valt mij vies tegen!!!! Ik heb een wingman van Logitech voor mijn computer en die werkt waanzinnig, echt realistisch gevoel hobbels curves alles goe te voelen. ik had dus goed vertrouwende dat Logitech zijn ervaringen goed zou toepassen op dit stuur. Maar niets van dat alles die vibration feedback in PGR2 is een lachertje en in Need for speed UG 2 doet ie echt helemaal niets.

Misschien dat er instellingen zijn die ik nog niet heb kunnen vinden, dan hoo rik het uiteraard HEEEEEEL graag van jullie. Uiteraard heb ik de sensitivity instellingen van de logitech site al gevonden maar dat scheelt in vibr feedback weinig.

Dus wie weet mij op andere gedachte te brengen????

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Er is een thread over precies hetzelfde onderwerp, hier te vinden.
    Deze gaat dicht :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina