Ik heb eergister Pes 4 gekocht ... kreeg probleem met het spel: cd was dirty of beschadigd, nu heb ik vandaag hem ingeruild voor een nieuwe.. precies zelfde probleem duss het ligt aan mn xbox... Waarschijnluk aan de lens van de xbox... maar hij heb het alleen maar bij PES ( GDV!! ) maja nu moet ie gemaakt worden maar kan iemand mij wat info over microsoft geven ?? : Nummer klantenservice ? ( ik d8 0800 023 3894) is er nog een ander nummr voor reparatie ? hoeveel gaat het kosten ?? ken ik beter een nieuwe xbox kopen ? hoelang duurt zo ongeveer ? waar gaat mn xbox heen? van hoelaat tot hoelaat kan ik bellen? sommige vragen kan ik maybe ook aan micro zelf vragen maar als iemand me ken helpen!! graag!! Greetz
ander nummer voor reperatie : nee hoeveel gaat het kosten: als je nog garantie heb kost het niks kan ik beter een nieuwe box kopen: nee natuurlijk niet mafkees Hoelang: bij mij haalden ze met een courierservice op, en zo kwam hij na een week weer terug waar heen: die van mij naar duitsland hoelaat tot hoelaat: staat op garantie kaart bij je xbox
Webpage: http://www.microsoft.com Locations: Seattle, Washington, USA Role: Hardware/Developer/Publisher _0/
je kunt hem ook ergens anders laten maken..een niet microsoft bedrijf dus!! veelal is het de lens die vervangen moet worden,das volgens mij een fluitje van een cent en kost je geen 110 eurootjes
Ik denk dat je met deze Tread al een heel eind komt Ik had namelijk hetzelfde probleem met mijn xbox even contact opgenomen met microsoft was allemaal in orde volgende dag stond er een UPC busje voor de deur en binnen enkele dagen was mijn xbox weer terug en had ik geen last van mijn probleem maar wat je misschien eerst kunt proberen is een schoonmaak cd voor consoles ?
Orgineel gepost door the only ego jah en dan moet je niet hier wezen daarvoor is de xbazar ik zou m eerst ff uitleggen wat xbazar is als ik jou was whahaha nee hoor ik post maybe niet veel maar draai al een tijdje meej dus thnx allemaal! ik zal wel ff checken voor schoonmaak cd! ToçnO!