1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb ook een filmpje gezien, waar iemand zijn Porsche moterkap kats kapot reed :9 Zou even zoeken.
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Een maat van me heeft 't ook gespeeld en hij vond het schademodel heel indrukwekkend. Hij is wel GT4 gewend dus dat zegt ook wel weer wat, maar je hebt bijvoorbeeld ook lakschade als je ergens langs schampt.
    Ik neem dat als ze al lakschade gaan verwerken, dat ze het schademodel voor de rest ook goed in elkaar hebben gezet.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Lakschade is opzich toch niet zo bijzonder, PGR2 heeft ook lakschade, maar het schademodel hierin vind ik niet zo heel bijzonder uitgewerkt. Wel goed maar niet bijzonder.
     
  4. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR2's schademodel is crap. Lakschade zie je amper. Bij Forza blijft je lak ook aan de railing (gdv wat is t goede woord ervoor|:- ) hangen. Niet heel belangrijk voor het spel zelf, maar wel een leuk detail
     
  5. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Vangrail..
     
  6. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Redder in nood _O_

    Anyway, daar blijft dus je lak aan hangen :)
     
  7. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net trouwens nog een stukje zitten lezen op IGN. Daat stond ook dat de hoeveelheid schade afhangt van je moeilijkheidsniveau. Een pagina terug ofzo zei iemand dat het schademodel crap was, maar als je 't op z'n hoogst hebt staan vallen er gewoon brokstukken van je auto af, die dan ook nog op de baan blijven liggen.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Check dit filmpje van XBW zelf. Daar rijdt iemand zijn motorkap kapot :)
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond het schademodel juist geweldig in de build die speelbaar was op de GameExpo. Het had geen invloed op je rijgedrag (is in/uit schakelbaar, maar niet in deze demo).

    Spoilers die eraf vlogen, dikke deuken en lakschade, loshangende deuren etc. Nee, echt dik in orde vond ik!
     
  10. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat er nog altijd weinig informatie is vrijgegeven over de offline speelmodes. Heel af en toe lees je wat over de online experience van gamesjournalisten en zie je wat nieuwe screens / movies, maar daar blijft het dan bij.

    Is er eigenlijk al een officiƫle Forza Motorsport site?
     
  11. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet niet
     
  12. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    pff, wat een eindeloze thread, ik heb het volgehouden tot pagina 17 :p

    maarre, FM lijkt me zo te zien erg vet. ik denk dat ik em wel ga kopen.
     
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Offtopic:

    ik zou je instellingen dan op 50 berichten per pagina doen, leest vet handig :)
     
  14. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    duidelijk dat ik FM ga kopen...wat ik er tot nu toe over gelezen heb bevalt me prima, en ik heb nog neit echt een race"sim" op me xbox...dus das ook weer extra reden want dat zijn altijd wel vette spellen...(iig een stuk beter dan sportsims in mijn ogen)... ook de tuning mogelijkheden klinkt heel erg aanlokkelijk....hoop dat het net zow goed is als nfsu1&2 want dat zou echt wel vet zijn.....het enige minpunt dat ik op dit moment kan noemen aan dit spel is dat we er nog tot in februari op moeten gaan wachten....als hij niet uitgesteld word zoals veel spellen van tegenwoordig:confused:
     
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gelezen dat dat komt omdat veel developers bang zijn dat iedereen alleen maar halo 2 wil, en dat daarom veel spellen naar begin 2005 zijn gezet.

    ontopic: ik hoop op uitgebreide mogelijkheden, maar ook dat het spel dingen automatisch instelt als je dat wilt (ik heb iig geen flauw idee van banden druk enzo :+ )
     
  16. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    DAt is 1 reden, de andere is dat ze nu gewoon meer tijd hebben om het spel af te maken, en er een hype van te maken
     
  17. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hey is er al ergens een demo te koop van forza ..??
     
  18. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop toch wel dat het een stuk beter wordt dan NFSU 1 & 2. Die spelen zijn zo achterlijk in mijn ogen. Ik zou het alleen kopen om m'n auto een beetje op te leuken, maar voor de rest is er echt geen hol aan.

    Forza combineert de mix tussen tuning en racesim hopelijk goed, zodat je ook daadwerkelijk wilt racen.
     
  19. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Durf toch wel met grote zekerheid te zeggen dat FM gewoon "DE" combinatie gaat worden tussen PGR2 en Grandturismo 3 (en/of 4).
    En dat alles overgoten met een enorme romige ONLY ON XBOX saus die nu rustig staat te pruttellen terwijl wij ons nog bezig houden met Halo II,dan is ie in februari helemaal perfect...
    Btw ik heb hem al gepreorderd en betaald :) _O_ :)
     
  20. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een demo in de omloop van OXM. Ik weet alleen niet welk nummer dat is?

    *edit* blijkbaar bij de nieuwe versie die volgens mij volgende week uit komt. Let er op dus!
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina