Hallo Heb splintercel 1 al lang gelden uitgespeeld, maar heb nu via live xtra levels gedownload. Zit vast in uselkalnfiltration. Je word buiten gedropt. buiten maak je een paar honden en bewakers af. Dan moet je door een schuifraam naar binnen. Paar kamers door, uiteindelijk kom je bovenin een kamer, de controlroom. Waar ook die lasers over de vloer lopen. Daar schakel je wat uit. Ga je terug naar benedenen dan is er een deur geopend die eerst dicht was aan je linkrkant als je t trappenhuis uitkomt. Loop je in ff paar X linksrechts en vlak voor ik naar buiten ga loop ik tegen een doorzichtige muur aan. En daar zit ik dus vast. Heb alles gedaan wat m`n goals zijn. Heb alle maannetje skeurig weggelegd in donkere hoekjes! En nu!
dit is een bug in het spel. Toen ik dat level speelde, ruim een jaar geleden, was die bug er ook al. gek dat ze er nog niets aan gedaan hebben. maar het is volgens mij alleen op te lossen door het level van je harde schijf te wissen, en op nieuw te downloaden. zo heb ik het wel verholpen.