xbox lighting guns

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BoneCrusherrr, 26 nov 2004.

1. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te denken dat ik een lighting gun voor xbox ga kopen,maar ik kan er weinig over vinden,ook weinig zaken verkopen ze.
    wat zijn jullie ervaringen met deze guns ? werken ze goed of helemaal niet? welke hebben jullie? waar kan je ze kopen ?

thx

2. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een light gun, opzich is dit wel leuk alleen er zijn helaas gewoon te weinig spellen, ik heb alleen the House of the Death III. Een vriend van mij heeft starsky en hutch, en we dan ook allebij een gun gekocht zodat we samen konden spelen... Alleen je moet wel tegen flitsen kunnen...want bij elk schot flits het beeld, en je schiet een hoop kan ik je zeggen, dus na een tijdje wordt je er echt gek van, maar ja als gadget is het best leuk.

3. PureMaximus

PureMaximus Guest

op www.psxshop.com/nl kan je er veel verschillende kopen..soms egt tofee dingen btj weinig spllen ervoor helaas

4. BoneCrusherrr

Leuk Bevonden:
    0
    maar welke lightgun heb je dan?er zijn er stuk of 30

5. MarineSergeant

MarineSergeant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me ook een lightgun gekocht maar ik kan je zeggen het is leuk voor een keer maar dan is de lol er echt vanaf komt mede door dat er weinig spel aanbod voor is ik heb de boss battle gun

6. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze:

Het is opzich allemaal wel grappig, alleen ja het verveeld best snel eigenlijk, met ze twee'en is het wel vet, maar dan word je weer echt gek van de flitsen. Ook heb ik nog wel eens met House of the Death, dat hij het opeens niet meer doet, dan blijft ie maar reloaden, dus dan verlies je vet veel levens voordat ie het weer doet. Samengevat: Leuke gadget, maar verwacht geen jaren plezier ervan.

7. BoneCrusherrr

Leuk Bevonden:
    0
    thx voor jullie reacties! ';)

Deel Deze Pagina