Mij lijkt wel dat dit een erg koel spel gaat worden, en ik denk dat ik deze game dan ook wel zal gaan kopen. Maar, ik hoor niemand praten over deze game. Wat denken jullie ervan?
Bla bla Timesplitters....ja!? JA!!!....Kdan!!!!!!!:{ Nee lijkt me wel een coole game, heb timsplitters1 op Ps2 gespeelt en was best een redelijke game, redelijk graphics , snelle gameplay en vrij goede multiplay. Al vond ik de storymode toch wel wat minder. Maar dat was deel 1 op de Ps2 en dit deel 2 op de Xbox! Waarom niet veel over gesproken wordt......!? Deel twee kan je alleen beetje beoordelen door screens en Mpeg's! Mpeg filmpje zag er zeker niet slecht uit mooi lokaties, beter graphics, weer vlotte gameplay en natuurlijk multiplay. Dit laatste is erg cool want meeste mensen wachten toch nog op XboxLive en tot die tijd wil je toch ff knallen en liefs meer dan 4 peeps tegelijk, Little more action! Dus toevoeging van bots een mapeditor en mogelijkheid om xboxconnect met 32 man(geloof ik) tegelijk te playen en betere storymode lijkt me goede reden om em te halen zodra die uit is(eind van de maand 27ste). Maar goed Bla, bla gewoon checken zodra die uit is!
IK weet het nog niet zo... k heb TP 1 ooit is gespeeld op de playstation2 maar vond het niet zo'n suc6 maarjah toch maar es die demo checken die deze maand bij een PS2 mag zit (bij een kameraad hoor k wil zelf geen ps2)
Ik heb helaas mijn twijfels ... de besturing schijnt (vervelend) te zijn aan de andere kant het word een xbox live prog ... en das weer kicken Het word dus de kat uit de boom kijken voor mij
ik denk dat ie voor velen zwaar gaat tegenvallen, ik kijk er iig niet echt naar uit, komen al zat andere goeie games uit!
Snap jullie echt niet. Ik ben hier zowat de enigste die de game al heeft gespeeld dus mensen die dat niet hebben motten niet zeiken dat ie gaat tegenvallen. In het begin is de besturing idd ff wennen maar daarna net zo goed zo niet beter dan die van halo en werkt perfect. Kwa gameplay is ie vergelijkbaar met Goldeneye en Perfect Dark, absoluut niet met Timesplitters 1, hij is compleet anders. Grafisch idd niet top maar ook niet slecht. Tja, need I say more. Dit word een van de beste shooters ooit, kopen dus.
Hoe weten jullie dat dat wel toppers zijn en dit niet? Ik durf te zeggen en te verwedden dat deze game zich tussen Goldeneye en Perfect Dark mag plaatsen. Jammer dat veel mensen de kwaliteit van het spel niet zien. Wacht maar als de game straks uit is, dan beginnen degenen die de game toch gekocht hebben ineens te schreeuwen dat ie zo geweldig is..... Jammer dat een kwalitatief zo goed spel nu al door velen word afgedaan....
Niemand weet ook zeker of Splinter Cell een topper wordt, maar daar wacht toch ook iedereen op? en btw, kom op zeg brute force, halo 2 en raven shield zijn wel toppers die niet slecht kunnen zijn. ik koop nog eerder turok evolution dan timesplitters 2. en er komen nog meer leuke spellen binnenkort uit, zoals deathrow en cmr3 (en zeg nou niet dat dat geen toppers zijn, want dat zijn gewoon goede spellen)