Prince Of Persia 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door XeoN, 8 aug 2004.

  1. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses. Ik heb het spel wat verder doorgespeeld, en het werd mooier en gaver. Het eerste level is een beetje saai/raar. Maar wat daarna komt is vet.
     
  2. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehehe :p

    Dat had ik dus ook...
    (Ik ken overigens het eerste deel "niet")

    Eerste indruk was een beetje :eek: :'-(
    Kwam omdat ik dacht dat de camera niet kon draaien in dat eerste gedeelte, en dat er niet echt onwijze variatie in de moves zat...

    Maar effies verder zat ik af en toe echt DAAAAAMN KikkegeK :cool:

    Ben nu al weer een stappie verder maar het is af en toe erg moeilijk met die POP Puzzels en handelingen.
    Het knokken gaat ook steeds beter, en ik wordt nog steeds af en toe verrast met een vette finishmove, dus beterrrr.

    Ik ga het niet vergelijken met die andere helT Ryu Hayabusa, maar ook bij POP heb ik weer af en toe datzelfde gevoel als toen ik sommige moves bij NG zag :)

    Dussss VETTE actie en coole en af en toe nagelbijtende, a-relaxte, haaruittrekkende, renspringontwijkbukroltijdterugdraaiende puzzeltjes 8)
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2004
  3. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook. Vet spel hoor, het is gewoon deel 1 met meer moves en een donkere sfeer. Die kraaien die fuseren zijn irritant!
     
  4. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    hey als je het verhaal van deel 1 niet kent is het dan wel de moeite om aan deel 2 te beginnen?
     
  5. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m voor de ps2 . hartstikke leuke game,aan te raden aan iedereen !!
     
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg em voor sint klaas, kijk er erg naar uit, zijn de bosses moeilijk?
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
  8. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    jazeker, want je krijgt nog een filmpje te zien van 1 om te zien wat toen allemaal gebeurde;)
     
  9. Remenic

    Remenic Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemde bugs

    Hebben jullie ook dat geluidseffecten soms missen? Bijvoorbeeld wanneer je opgepakt wordt door dat vage 'time monster' dat achter je aan zit, dan zie je van alles gebeuren (hele lichtshow enzo) maar het is gewoon stil tijdens die animatie.

    Ook wanneer je door die ene dame in 't begin afgemaakt wordt, dan zie je d'r lachen maar ik hoor geen gelach? :confused:

    Wat ik ook gruwelijk lelijk vind is de manier waarop het spel soms overswitcht van in-game naar filmpjes. Vaak geheel onverwacht, en heel onvloeiend. Je ziet dan eerst een animatie in-game, met muziek en alles erbij. Vervolgens schakelt het pardoes over naar zo'n filmpje waardoor de muziek ineens keihard onderbroken wordt. En wanneer het filmpje klaar is, zie je SOMS net alsof er nog een stukje van een ander filmpje achteraan geplakt wordt (halve seconde of nog minder).

    Een stuk verder in het spel moet je een hendel oid overhalen, waardoor er verderop in de wereld (of in een ander tijdsdeel) iets veranderd. Dit zie je dan in een (niet bijzonder scherp) filmpje, wat vreselijk gaar overkomt.

    Hetzelfde geldt wanneer je tussen de twee tijden switcht. Waarom moet dat iedere keer met een filmpje weergegeven worden, en niet gewoon in-game? De XBOX moet dat toch wel aankunnen lijkt mij?

    Verder is het 'game over' scherm ook GRUWELIJK. Zo'n stomme animatie, en dan telkens weer dat 'loading' ook al ben je nog geen 5 meter verwijderd van de plek waar je wordt terug gezet. WAAROM?!

    Maar goed, op deze kleine puntjes na is het een super gaaf spel. Ik wil niet zeggen beter dan deel één, die ik overigens op PS2 heb gespeeld, maar wel beter. Waarom vind 'm niet beter dan Sands of Time(SOT)? Het spel komt gehaasd over op mij. Het is geen geperfectioneerd spel. SOT was misschien qua actie vervelend, maar dat was op dat moment een ontwerp keuze. En bij dit deel lijkt het alsof er te weinig tijd was om het spel op tijd af te krijgen, waardoor ze bepaalde dingen niet helemaal af hebben kunnen maken.

    Iemand zei net al dat het spel grafisch niet indrukwekkender is dan de PS2 versie. Nu weet ik niet hoe WW er op de PS2 uit ziet, maar ik weet wel dat SOT er op de PS2 net zo vet, zo niet misschien wel vetter uitzag dan dit deel op de XBOX, vanwege het gebrek aan het gevoel van 'dit spel is echt af gemaakt'. Maar het is nogsteeds een grafisch indrukwekkend spel, vooral wanneer bovenin het kasteel staat en uitzicht hebt op de zee... Dan heb ik echt een "WOW!" gevoel.

    Kan iemand trouwens bevestigen of de filmpjes op de PS2 van hogere kwaliteit zijn dan op de XBOX? Mijn broertje kwam hier ineens mee. Het viel hem op dat filmpjes op de PS2 vaak echt DVD kwaliteit zijn, en op de XBOX gecomprimeerd zijn met een speciale codec wat DIVX-achtige artifacts oplevert. Dat laatste is mij inderdaad ook opgevallen met veel spellen.

    Maar ondanks alles wat hierboven staat: net als HALO2 is dit echt een titel die je gewoon MOET kopen _O_
     
  10. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geluidsgedoe heb ik idd ook :{

    Ik merkte het vooral toen ik de muziek zo ver mogelijk uitzette.

    Lijkt wel of dan ook gelijk de spraak van de ingame filmpies uitgezet word.
    En dat is dan weer wel een beetje erg jammer.

    Ook dat je die kutmuziek niet helemaal uit kan zetten :mad:
     
  11. Remenic

    Remenic Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, de muziek is best wel cool vind ik. Lekker ruig :)
     
  12. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nog maar een beetje een vreemd begin inderdaad. Grafisch is het nog geen verbetering tov het origineel. En de sfeer komt een beetje geforceerd bij mij over. Ok, ik heb nog maar een half uur gespeeld, dus ik houdt verder mijn mond wel.:p

    Klopt het trouwens dat je in het begin (eerste levels, en als je aan kust aanspoeld) nog geen Time Powers kunt gebruiken?
     
  13. Remenic

    Remenic Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt ja. Ik wil niet teveel verklappen, maar je krijgt geleidelijk je time powers. Ik denk dat ie ze al heel lang niet meer gebruikt heeft ofzo :p
     
  14. Reus

    Reus Guest

    Dat verscheeld heel erg per spel, bij een aardig groot aantal spellen haperen de filmpjes zelfs. Die slechte compressie komt ook te vaak voor helaas.'
    Men of Valor heeft echter weer wel een mooi filmpje vind ik.

    Ik heb soms het idee dat het door de dvdspeler in de xbox komt, dat die te langzaam leest waardoor het filmpje te langzaam geladen wordt ofzo, waardoor de bewegingen/gfx iets achter lopen en dus niet vloeiend gaan.

    Mzzl _0/
     
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor mensen vaker klagen over de gfx, maar ik heb er eigenlij knooit last van... en ik heb nog wel een thomsen drive :)
     
  16. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom staat er (zelfs op xbw) dat de release pas 3 december is?
    Hij is allang uit hoor :D
     
  17. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt raar, maar weet iemand hoe ik een beetje in dat begin, 2e savepoint, hoe ik daar verder moet ? Dat je 2 keer tegen die vent vecht, maar daarna gaat ie ergens heen, maar ik weet niet hoe ik er moet komen. Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik kom er niet uit. BVD !
     
  18. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat dat 'kraaienmonster'? Want die kun je bereiken door, als je de ruimte binnenkomt, meteen naar rechts te gaan. Daar is een muur waar je op kunt lopen. en vanaf de verhoging weer de muur oplopen en walljump. vervolgens vanuit het hoger gelegen platform over de muur lopen en springen als je op één lijn met de pilaar bent. Dan van pilaar naar pilaar naar platform waar monster staat springen.

    Ikke hoop dat jij schnapt.:p
     
  19. birdshithater

    birdshithater Master of Solo

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Lolz crew moet up to date blijven he :p
     
  20. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    K*nker de t*ering...nog nooit zo'n frustrerend spel gespeeld zeg. Trail & error gameplay is vélen malen groter dan deel 1. Vink toch wel jammer. Één van die grote rots monster moet ik nu verslaan, waar je op moet klimmen en dan in hun nek moet raggen. Dat t*fusbeest smijt me er elke keer vanaf en dan pleur ik weer dat ravijn in.:mad: Damn wat zijn dat soort momenten slecht voor je humeur.

    Overigens zit er wel een behoorlijke old school feel aan het hele spel juist door dat trail & error. Net zo frustrerend als dat de games vroeger wel eens konden zijn. Maar dat geeft wel weer meer voldoening met het daadwerkelijk halen van een bepaald gedeelte. Dus het is niet allemaal negatief.:)
     

Deel Deze Pagina