[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn internet is traag. Heb haast geen down- en upspeed, dan gaat het Live al helemaal niet. Internet is zelfs traag :eek:
     
  2. VinZ

    VinZ Guest

    Bungie haalt de stats direct van de XBL servers af, en daar gaat af en toe wel eens iets fout ja. Heb ook vaker (zoals nu) dat er niemand in mn friendslist staat op bungie.net of op Xbox.com
     
  3. Master-Chief

    Master-Chief This is my story

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met het binnenkomen van live.
    Ik heb de Modem van Chello verbonden met de Xbox en een Usb kabel vanuit de Modem in de pc. Nu heb ik bepaalde software nodig om de usb internet aansluiting op de pc aan te sluiten en internet te delen. Kan iemand me hierover informatie geven?
    Alvast bedankt.
     
  4. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die vragen moet je in dit subforum om hulp vragen.

    Maar ik gebruik het progamma Sygate Home Network die je volgens mij hier kunt downloaden, en anders kun je hem hier
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2004
  5. Master-Chief

    Master-Chief This is my story

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de informatie. Ik zal daar verder vragen.
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Het klopt wel.. Ze tellen alleen maar de score. Als iemand 2 vlaggen heeft gejat dan staat hij bijvoorbeeld bovenaan en een gast die er maar 1 heeft gejat op de 2e plaats. De rest heeft 0 keer de vlag gejat dus hun staan gewoon onderaan achter elkaar..
     
  7. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is vast al een keer gevraagd maar ik kan het zo snel nergens vinden..
    Als je nog niet in een party zit en je zend een partyinvite naar iemand, dus jij begint als het ware en party, betekent dat dan ook dat jij de server bent zeg maar, dus dat je een vrij snelle inet verbinding hebt, of is dat niet zo??
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    volgens mij ben je wel party leader, maar dat betekend niet dat je de host bent.
     
  9. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    dus dan heb je geen mega verbionding nodig?
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    nop
     
  11. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Klik hier voor een custom game afspraak. Het zit al vol, maar we zoeken nog reserve speler zodat we die kunnen inviten als iemand niet op komt dagen.
     
  12. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    En 2K wat jij hebt heb k juist vaak omgekeerd, in al die team skirmisches bij mij is het vaak zo dat ik heel erg voor het team speel zeg maar, waardoor ik het niet erg vindt om te verdedigen enz. Hierdoor heb ik vaak weinig flag captures enzo en ook niet bar veel kills maar zit ik al wel in level 7 na maar 21 potjes ofzo, omdat mijn team dus vaak wint. Het gaat er in die mode dus ook helemaal niet om of jij als persoon goed speelt, je moet gewoon een goed team hebben en je rol daarin vinden :)..
    Maar misschien heb ik ook wel geluk dat ik steeds bij het winnende team zit...:D
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, licht er ook aan hoe ik speel. Ene keer verdedigend, andere keer aanvallend. Ligt ook een beetje aan het team. Soms heb je een team dat samenwerkt, soms heb je een team waarbij ieder voor zich tevergeefd iets probeert te doen.
     
  14. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou best kunnen kloppen ja. Ik ben in 6 potjes van lvl 1 naar 6 gegaan. Ik zat bij 3 andere spelers die al rond lvl 6 zaten en we speelden als een team. Ik nam meestal het verdedigende werk voor me op zodat ik wel de meeste kills had. Dus toch punten.
    Ik denk dat ze per game soort iedere actie een bepaalde waarde geven. Bij capture the flag is het terugbrengen van de flag erg belangrijk, en de kills wat minder. Op basis daarvan wordt je positie berekend.

    Net had ik weer wat raars. Ik speelde net big team battle voor de eerste keer met vrienden die het al vaker hadden gespeeld, dus een hoger level hadden. Ik was nog level 1 voordat de eerste game begon. Na de eeste game stond bij de stats dat ik lvl 6 was. Daarna bij mijn party was ik maar level 2. Na de tweede game stond weer dat ik lvl 6 was. En bij de party nog maar 3. Waar ligt dat aan?
     
  15. XForce1

    XForce1 Guest

    kan iemand mij vertellen hoe ik met z'n 2en op live kan spelen
    Dit is toch gewoon mogelijk???
    Krijg iedere keer melding dat ik niet erop mag omdat mijn medespeler geen punten ofzo kan halen
     
  16. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alleen in de traininggrouds spelen met guests.
     
  17. XForce1

    XForce1 Guest


    meen je niet
    nep zeg
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is best logisch. De andere modes hebben allemaal een rankingsysteem. Daar kun je niet iemand tussen zetten die geen ranking heeft. Voor hem maakt het niet uit hoe hij speelt, maar het beinvloedt wel de andere spelers.
    Het maakt verder niks uit, alle game modes zitten ook in de training grounds.
     
  19. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil graag eens Team King spelen, maar dat optie menu is ZO onhandig...
    Als je zelf create is het enkel maar voor vrienden, dat is het dus niet.
    En bij optimatch kan ik enkel kiezen uit gametype(team skirmish, big battle..bla bla bla)
    Kan je dus bv niet kiezen: 8 spelers + Team King ???
     
  20. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    YesYesYesYesYes ik krijg 5 dec Halo 2 LE en 25 dec L!ve YesYesYesYesYesYesYes
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina