hoe kan ik naar de dragons cliff gaan en hoe doe ik pricies de dig trick. ik weet dat het ergens in hook koost moet weze maar uhh ik weet niet waar en hoe en hoeveel ik moet graven om in een bijv. een andere wereld te komen
sorry ik ben gehackt door iemand. hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen. iemand zit allemaal (...) vragen te stellen
ik heb anders nog wel een coole hint. als je de appolegise expresion heb ( hoe je dat ook schrijft) kan je gewoon dingen stelen en als je je excuses aanbied aan die wachtertjes hoef je niet te dokken. dit kan je oneindig veel herhalen Voorbeeld: je berooft in de nacht een zaakje (met je pick lokking experience en je jat een voorwerp en de wachters merken dit dan ga je terug het zaakje uit en bied je buiten je excusses ( soms moet je dit zo,n 2 a 4 keer doen, soms luisteren die wachtertjes niet.) en ze doen je niks. echt cool voor als je evil bent
Ja tuurlijk. Even zoeken en je zal ongetwijfeld antwoord vinden. Deze gaat maar dicht voordat er nog meer vreemde posts van je komen.