Er komen over een tijdje twee Call of Cthulhu games uit voor de Xbox genaamd: - Call of Cthulhu: Beyond the Mountains of Madness - Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth Het zijn allebij horror shooters (met first person view) en het zal best eens kunnen dat dit een aardige topper gaat worden (al betwijfel ik dat als ik de cijfers van de bezoekers bekijk op gamerankings.com). Wat wel opvalt aan de screenshots is dat het spel grafisch er mooi is en dat er flink wat nadruk is gelegt op het reloaden. Hier wat screenshots van Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth:
Doet mij heel erg denken aan timesplitters. Erg leuke game. Als deze net zo goed worden, kunnen we hier nog veel plezier aan beleven.
De grapics zien er opzich nog wel goed uit, maar het spel lijkt me niet echt leuk, die freaky monstertjes.
Daar draait het verhaal juist om. Cthulhu is een zeemonster, bedacht H.P. Lovecraft. Deze dus. [plaatje]http://www.phobos-deimos.com/Cthulhu/cthulhu.jpg[/plaatje] Het spel lijkt me op zich wel leuk, maar er zijn denk ik leukere spellen die je kunt krijgen. Ik kijk wel wat de reviews er straks van zeggen.
Afgaande op de trailer die er op gamespot staat, lijkt deze game mij niet echt geweldig. Gameplay oogt wat sloom.
Ja ik weet et, maarja ik vind het bij zulke spellen al snel altijd uitlopen op hersenloos rondknallen (Doom 3 )
Dacht eerst dat er stond Call Of Duty! Maareuh, dit is niet echt een game voor mij denk ik. Screens zien er wel mooi uit though!
Als ik het zo lees hebben jullie eigk allemaal een compleet verkeerd beeld van deze game, met termen als hersenloos rondknallen en "lijkt op timesplitters 2" sla je de plank echt volledig mis.... Gamespy had een mooie preview, lees die even....
Wat ik wil een nadeel vindt is dat je op geen enkele screen een vette gun ziet. Enkeld de revolver, maar geen shotgun of wat dan ook.
Oja, sorry niet goed gekeken. Maar waar zijn de andere vette guns? Het is trouwens niet zo dat je bij dit spel een Rocketlauncher hebt ofzo, want ze hebben het ietswat realistischer gelaten
Ja, dat is wel waar. Maar wat wel een beetje appart is is dat er meteen 2 games van worden gemaakt in 1 keer.
Vast loper Heeft iemand dit spel? Ik heb hem namelijk wel en zit ergens vast. Misschien dat een van jullie een tip of oplossing voor me weet...? Zit vast op het moment dat je Brian uit de gevangenis moet zien te krijgen. Aangezien hij niet wil mee werken omdat hij je niet vertrouwd, ga je de gevangenis (of politiebureau) verder inspecteren en vind je eindelijk wapens! Eenmaal buiten moet je een paar mannetjes neerschieten. Dat gaat goed totdat ik ergens een heel vervelend ventje tegenkom die bij een auto staat te 'snipen'. Krijg die gast maar niet gevloerd. Weet je waar ik het over heb en weet je ook de oplossing? Post even! Greetz!