Agressie tijdens het gamen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MoparHotrod, 15 nov 2004.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.320
    Ik had het gisteren bij Burnout bij een van die laatste races. Lig ik de hele tijd makkelijk op kop, zie ik 5 minuten lang geen tegenstander, ik crash geen een keer, maar vlak voor de finish raak ik net met de zijkant van mijn auto een tegenligger en vlieg ik alle kanten op!!! En dan rijden meteen ALLE auto's mij voorbij en eindig ik laatste.

    PLEUR TOCH OP MET DIE GARE A.I.!!!!!!!!!
     
  2. bas vdm

    bas vdm Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Ninja Gaiden raak ik nog wel es gefrustreerd. Sla meestal hard op de tafel/bed of schreeuw heel hard kut.
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Echt agressief wordt ik niet tijdens het spelen. Dat is als je met agressief bedoelt dat je de boel aan gort begint te meppen en er 4 personen nodig zijn om je bedwang te komen houden
    Wat ik wel soms heb is dat ik begin te vloeken als een bepaalt stukje van een level steeds maar weer niet lukt.
    In Ninja Gaiden bijvoorbeeld, in dat level met die lava en ijsgrot moet je op een bepaald moment zo'n vlam uitzetten, die na een tijdje dan weer aangaat. Ik was steeds te laat. Dan ging ik weer af omdat ik de lava gevallen was. En dan moest het hele stuk daarvoor (inclusief vuurworm) overnieuw. Na een tijdje wordt je zoiets goed zat.
     
  4. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    k word ook nie echt agressief tijdens het gamen, behalve als ik bij DOA3 ofzo heel vaak door dezelfde kakarter af wordt gemaakt.
     
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word eigenlijk ook nooit agressief, kheb nl geen zin om elke dag weer een nieuwe controller te gaan kopen omdat ik ander niet kan spelen:)
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Ikzelf ben ook wel eens agressief. Maar ik weet me altijd in te houden met voorwerpen.
     
  7. chelsea079

    chelsea079 ronald079

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik kreeg 5 maanden geleden mijn xbox voor mijn verjaardag en daarvoor nog nooit op een spelcomputer gespeeld, mijn eerrste spel was prince of persia, en het lukte voor geen meter, zeker de gevechten niet, ik heb gevloekt en ik was op een moment zo kwaad ( meer dan een keer trouwens) dat ik de console door de kamer heb gegooid, maar daar kunnen ze tegen gelukkig
     
  8. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Verder dan wat mompelen of in mezelf schelden komt het niet, maar bij PGR2 deed ik het toch wel heel vaak 8) :9.
     
  9. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms word ik zo vies (boos) dat ik zelfs mijn XBOX bijna naar de kl*ten smijt!... O-)
     
  10. Victor

    Victor Guest

    Zo man.... Kunnen ze daar echt tegen?
     
  11. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    9 van de 10 keer word ik agressief :9 vooral als ik met vrienden Super Smash Brothers op de GC doe.....
    vloeken, controllers (die niet van mij zijn) door de lucht, slaan op muren etc.

    is goed voor je vriendschap :D moet je is proberen

    ps. alle controllers doen het nog en het huis staat ook nog :9
     
  12. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal kom ik op de raarste woorden als ik lang achter me xbox zit [bijv; met halo de grunts staan hier bekent als heliumkabouters dit omdat ze altijd een hoge stem hebben en mega klein zijn] online ga ik altijd tegen gasten spelen die ik ken dan word ik nooit boos dan heb ik meer respect voor diegene die van mij wint. maar als ik dan tegen "vrienden" speel die me net iets geflikt heb nou na elke moord op hem dan scheld ik met een paar woorden die niet eens normaal uit te spreken zijn, :confused: 8)
     
  13. Catspawn

    Catspawn Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    agressie

    Hallo allemaal,
    Ik heb wel eens uit agressie iemand zo hard geslagen dat ik hem in het ziekenhuis moest opzoeken.
    Nee, hoor geintje.
    Je wordt eigenlijk kwaad op je zelf en niet op de console of controler.
    Je moet eigenlijk met je hoofd tegen de muur bonken en dan weer verder.
     
  14. Necroslave

    Necroslave Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, zo af en toe scheld je de hele straat bij elkaar of je gooit eens wat met je controller. Had ik vooral toen ik met PGR2 alles op platina reed, of tegenwoordig als Halo2 weer eens heeft besloten dat je je campaign (ondanks dat je netjes save en quit gedaan hebt) de volgende dag aan het begin van de vòrige level weer mag gaan proberen. Beetje vloeken en tieren (met mate) hoort erbij, vind ik.
     
  15. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    WOOT dubbel post

    /o\
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  16. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk ;) maar warom heet jij neger slaaf??[wahahah ligt dubbel] of betekent je naam iets anders?

    Code:
    Je moet eigenlijk met je hoofd tegen de muur bonken en dan weer verder.
    nee man dan krijg je pijn aan je hoofd |:- |:- |:- |:-
    als je weer rustig wilt doen dan moet je gewoon uit ons geliefde buurland een teaser van een paar volt halen en dan afreageren of op jezelf of op een van je vrienden als je die hebt }:]
     
  17. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    tja ik kan echt flippen. als iets niet lukt bij bv. ninja gaiden wil ik wel controller uit elkaar trekken |:-
    met halo 2 online of co op als de ander niks doet of als het niet lukt, kan ik aadrig schelden ook.

    voorbeter uitleg moet je maar eens aan SHZ vragen hoe ik ben
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    G**ver ja.... bij ninja gaiden hek een keer m'n contoler vollebak op de grond gesmeten omdak die *** black spider ninjas van die explosieve shurikens in je gooien en da ga je dus dood vlak voordat je bij een eindbaas kwam. en toen vibreerde m'n controler nie meer en tikt ie als ik m'n linker trekker in druk. en bij pgr 2 ook ja.
     
  19. YoungChild

    YoungChild Xbox King

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word een niet echt agressief, maar ik kan niet tegen mijn verlies |:-
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    tis soms wel heel erg frusterend. Kep gelukkig mn controller nog niet uit het raam geflikkert :p
     

Deel Deze Pagina