Ik zit te twijfelen tussen Splintercell 2 en the sims er op uit. Ik wil puur uit op de multiplayer gaan maar kan je met splintercell 2 zonder xbox live ook tegen elkaar spelen?? want ik zit te twijfelen welke ik het liefst wil met kerst. Ik wil dat alleen me vraa gwordt beantwoord en niet van die is beter dan dieAleen die vraag KAN JE ZONDER XBOX LIVE OOK MULTIPLAYER DOEN MET SPLINTERCELL2?? Daar wil ik antwoord op
Erm, iedereen een eigensmaak, houd jij van sneaken of van LoL hebben Tsja dat kunnen wij niet ruiken...thangt af van wat jou smaak is..
Ik vroeg dat niet IK VROEG: KAN JE ZONDER XBOX LIVE OOK MULTIPLAYER DOEN MET SPLINTERCELL2?? DUS offline Splintercell met 2 of 4 man doen zonder xbox live
SHit zooi ik wou splintercell 2 doen me teen vriend van mij tege nelkaar dat is vet maar gaat dus niet
dit slaat werkelijks nergens op, en jij thread maker van dit ding kan ook wel ff normaal reargeren en trouwens lees de (p)reviews daar staat ook alles wel in of kijk op die Ubisoft en EA .com sites...
je kom af en toe nie tmeer uit als je de zoekmachine van xbw moet gebruieken alles staat zo gaar sorry dat ik het zeg maar he tstaat zo dru kbij elkaar en kom je er niet uit.maarja sorry dat ik zo fel was maar ik vroeg iets en krijg een ander antwoord daarom
Als je de zoekfunctie gebruikt is het iig duidelijk dan jouw posts, controlleer altijd ff op typfouten voordat je op "Antwoord Verwerken" klikt. Als je reviews leest op verschillende sites dan kom je er zelf ook wel uit.
Echt antwoord : Splintercell 2 heb je ofwel system link ofwel Live of zo nodig. Sims : erop uit kan je gewoon 2 player spelen, maar ikzelf vind dit niet zo'n super spel, ik heb ze allebei, en ik vind ze beide niet zo super. Aan jou de keuze.
Okeejs tnx. wel best jammer dat je niet met splitscreen kan met splintercell 2 maarja klopt eigelijk ook dan kan je bij elkaar af kijken en zien waar de ander zit dat is jammer