ik kan alles buiten mijn carreer met fifa 2005 opslaan, er komt altijd hetzelfde bericht carriére opslaan is mislukt/unable to save carreer, kan iemand mij dit probleem helpen oplossen???
HD niet vol? Lijkt me niet het probleem, maar weet niet hoe groot een career save game van fifa 2005 is.
Hd = al opgekuist, er staat total 50000+ blocks available 50000+ blocks dus dat is het niet, maar morgen ga ik weer naar de winkel waar ik het spel heb gekocht, misschien kunnen zij mij helpen en anders laat ik het spel inwisselen (dat lijkt me het beste)
Sorrie ik weet het antwoord!! Kijk, als je begint met opslaan als hij op Nederlands staat maakt hij een savefile aan onder: carriëre. T gaat blijkbaar fout met die 2 puntjes op de e... Dus om het op te lossen, start hem op in het engels, begin een nieuwe game. Sla hem op. Dan kan je hem gewoon eventueel openen in het nederlands, hij heeft nu iig niet die 2 puntjes op de e... Twerkt echt Doe maar. Niet inwisselen, daar heb je niks aan, dit is de oplossing, lompe bug van ea
Inderdaad, is een bug van FIFA 2005. Staat ook op de helppagina van EA. Kijk eerst op dat soort sites voordat je hier komt