Ik probeer al een aantal dagen de hardware reviews op de site zelf te lezen (http://archief.xboxworld.nl/hardware/) maar wat ik ook aanklik ik krijg alleen een link te zien, en als ik die aanklik krijg ik weer die link. Geprobeerd met firefox en IE maar lukt met beiden niet. is er iets mis met de link? Doe ik iets fout?
Er staat trouwens ook hardware niet op. Ik heb bijvoorbeeld de Big Ben XS controller en daarvan kan ik daar niks vinden.
Verplaatst naar Xboxworld: Suggesties, Problemen en Opmerkingen. Ik denk dat het komt, omdat er dan geen review van is.
Denk ook dat het komt omdat er geen reviews zijn. Probeer die 5.1 instalatie review is. Die doet bij mij wel.
Als ik het goed begrijp dan is er dus niet van alle hardware die op de site staat een review. Zo had ik er niet naar gekeken. Lijkt me handiger dat er alleen hardware staat waarvan er een review is.
Ja lijkt mij ook. Maarja tis nou eenmaal niet anders. Ze mogen hier wel wat meer tijd vrijmaken voor hardware
Als ze net als bij games die hardware toegestuurd zouden krijgen om uit te testen dan zouden er vast wel reviews van komen, maar aangezien dat er niet echt inzit zou ik er verder maar niet op rekenen. Of het zou zo moeten zijn dat iemand van de crew toevallig zelf een speciale controller of stuurtje heeft aangeschaft en daar iets over kwijt wil natuurlijk
Ze zullen er wel wat aan doen. Maar reviews van games vind ik toch handiger dan van hardware of niet?