1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NFSU2 help!

Discussie in 'Algemeen' gestart door balikaai, 28 nov 2004.

  1. balikaai

    balikaai Dirk Jan = de Man

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ongeveer op 50% van de game alleen nu rijden er bij mij helemaal geen straatracers meer rond en er zijn geen races meer. Die Rachel vraagt of ik haar auto terugbreng naar de car lot. Alleen nu heb ik alle car lots gehad maar ik zou niet weten wat ik moet doen? Kan iemand me helpen?
     
  2. balikaai

    balikaai Dirk Jan = de Man

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand?
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Huh? Nu pas de wagen van Rachel inleveren? Die moet je toch direct in het begin al inleveren of niet?
     
  4. balikaai

    balikaai Dirk Jan = de Man

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat dacht ik ook maar ik kreeg dit bericht:

    From: Rachel
    Subject: Get to the car lot ..... NOW!

    Hey, I want my car back! You better haul over there ASAP or I'm putting the word out on you - and that means no more racing until I say so. Get to the car lot Now!
     
  5. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel sterren is je auto ?
    anders moet je naar de volgende level van sterren gaan
    (Dus dat je auto mooier word en dat je meer aanzien krijgt)
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    volgens mij moest je al aan het begin dr auto teruggeven :p
    heb je ook geen andere wagen?
     
  7. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ook dat je je auto moet pimpen. Op de pc had ik 6 sterren nodig om een event te triggeren. Waarschijnlijk moet dat ook bij jou gebeuren.
     
  8. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat nu ook? ik kreeg ook dat smsje en ik heb nu een mustang helemaal tot in de puntjes gepimpt en ik zou niet weten wat ik anders kan doen.. iemand ook z11de probleem gehad??
     
  9. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    is een bekende bug van NFSU2, je moet ff terugrijden naar "the car lot" (waar je je 1e auto uitzocht.........dan kan je weer door....

    su6
     
  10. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bekend probleem idd maar ja ik denk dat je idd moet pimpen als dat iet leukt kan ik je helpen met een trainer om geld te krijgen (allen bedoeld voor nood natuurlijk!)
     
  11. Fable11

    Fable11 gta-verslaafde

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    welke auto kun je het snelst maken?
     
  12. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en volgens mij is dat ook wel zo.. :confused:
     
  13. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat berichtje heb ik nu ok gekrege, maar als ik daar dan heen rijd gebeurt er nix?!?
     
  14. Imhotep1337

    Imhotep1337 ownage 4 life

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon je auto opbouwen naar 10 sterren volgens mij (k d8 dat dat al mogelijk was als je op ongeveer 50% had uitgespeeld) dan krijg je volgens mij van die special events en die moet je doen daarna kan je weer de gewone races doen
     
  15. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Je Moet gewoon een nieuwe auto pakkenen de races rijden die op de map staan en op de wereldkaart.
     
  16. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    als je aan het begin de auto van rachel rijdt, kan je er wat races mee doen, 2 of 3 geloof ik, het spel verwacht dit ook van je. meeste mensen rijden die races niet met rachel's auto maar gaan direct hun eigen auto halen. later in het spel als je je auto gepimped hebt op het zelfde niveau van rachel's wagen, worden deze lfde races weer beschikbaar, als je ze haalt denk de game dat je met rachel's bak hebt gereden....da's de verklaring. bij mij was het genoeg om terug te gaan naar de 1e car lot, weet alleen niet of ik daar een auto moest nemen of dat binnerijden genoeg was.....

    antwoord lijkt me voldoende zo...closen?
     
  17. AcidReign

    AcidReign Guest

    Hallo ik heb een vraagje?
    Voor de gene die ook vandaag hun xboxmagazine binnen kregen!
    Op blz. 76 staat een auto van NFSUG2 kan iemand me meschien vertellen wat dat van auto is en wat dat voor een stikker is(die groene)?
    Ook ben ik bezig in het spel en dan zegt ie op 64% dat ik hem heb uitgespeelt en ik weet niet hoe ik dan verder moet!
    HELP A.U.B
     
  18. AcidReign

    AcidReign Guest

    kom op wil iemand meschien antwoord geven?
     
  19. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja op 64% heb je alle onderdelen unlocked, als je 98% wilt hebben moet je naar je world map gaan en dan alle races rijden waae je nog geen tijd hebt staan, om dan nog 100% te halen moet je alle geldbriefjes hebben en je moet alle outruns completed hebben.
     
  20. Ryu ralf

    Ryu ralf Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik hoop maar dat je antwoord krijgt want er zijn er op dit helptreath niet veel mensen en ik weet het antwoord niet dus wacht maar af!
     

Deel Deze Pagina