Ok, ik heb hier iets heel vaags aan de hand: Ik zit dus met kerel uit mijn lijst te msn'en, en opeens zeg ik 'biefstuk met friet' maar ik heb dat helemaal niet getypt en nou zit ik met iemand anders te msn'en en die vraagt heel de tijd: 'wie ben jij?' maar hij typt dat ook helemaal niet... wat kan dat zijn??? heb al van anderen gehoord dat ze het ook hebben
Tijdje terug had je toch dat je de hele tijd werd doodgespamt met smiley's Zou wel net zo iets zijn. Heb er tot nu nog geen last van.
Waarschijnlijk een programmaatje. Vind het iets voor Botje. Dat programmaatje begint gesprekken en gaat er vrolijk mee verder. Even anti-spyware / HijackThis runnen.
'k had het ook... ontvang je gewoon van andere msngebruikers. Bij mij de boodschap: Ik geef toe, ik masturbeer iedere dag. Maar niemand neemt dit serieus, iedereen kent het al... gewoon fcking oud 15 - 20 kb meestal
Ik kreeg hetzelfde alleen dat dit: Ik haat alle ***n*kkers laat al die g*re k*tzw*rten doodvallen enzo... hm.. meteen een paar buitenlanders in m'n lijst die gingen flippen!!! best wel k*t zulke proggies..