op doa3 staat toch ook geen xbox only, ze houden dus de mogelijkhied open om hem naar een andere console te brengen
Xbox only houdt volgensmij alleen maar in dat het spel het komende half jaar ofzo niet op een andere console uit komt.... toch?
Sorry maar heeeeel ff offtopic: Waarom staat er dan bijv bij hunter heel groot boven op de doos: Xbox only terwijl die deze winter ook op de cube te krijgen is laat ze dan dat logo er helemaal niet op zetten..
Je koopt een titel voor een periode exclusief, vaak is dat 6 maanden, kan uiteraard ook langer. Oftewel, toen wij hem kregen wastie exclusief voor ons en ach...leuk dattie op de cube komt voor de niet xboxbezitters maar wij zijn dan al weer veel verder in het gamewalhalla. We hebben het goed als gamers! (Zeker als je gewoon alle next gens hebt staan. )
dan heb ik je ps2 zeker gemist de vorige keer xenior, maar hier nog een trotse bezitter van alle next gen consoles hoor.
Ik heb de ps2 ook nog niet zo lang. Gekocht voor GTA3/GTA:Vice City/FF10/TheGetaway. Voor een hele nette prijs van een vriend van me.