Beste TV voor xbox ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Raptus, 29 nov 2004.

1. Raptus

Raptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nu de beste TV voor optimale kwaliteit van de spellen.

Ben aan het rondkijken voor een nieuwe TV maar mijn belangrijkste vraag is eigenlijk, is plasma en LCD wel snel genoeg voor alles te projecteren op TV. op zou ik het toch maar gewoon bij een grotere projectie TV houden voor het
    gamen.

wat zijn zowat de voor- en nadelen van plasma, lcd en projectieTV ?

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wel eens op een plasmascherm gespeeld en er zit merkbaar vertraging op het scherm en dat is heel irritant tijdens het spelen. (Misschien zijn er ook plasmaschermen met lage responstijden, dat weet ik niet maar let daar op!) Ik vind een gewone normale TV nog steeds het fijnst, daar zou ik dan een lekker dure van nemen als je t geld hebt.

3. FabianNL

FabianNL Guest

iig een HD TV, en verder is het volgens mij ondertussen wel snel genoeg, iig voor PC beeldschermen wel dus lijk me voor tv kijken ook wel, anders moet je ff goed kijken hoe snel die is, moet volgens mij iig onder de 25 zitten maar weet ik niet zeker...nieuwste PC beeldschermen zitten op de 10

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Deze tv is toch wel echt master:

Klik op plaatje voor ultragrote versie

_O_

5. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, je moet bij een plasma of LCD scherm even op de eigenschappen letten.
    Er is een verwerkings tijd waar je rekening mee moet houden, als die daar onder zit is alles goed.

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn tftjes ook geschikt? Mijn ouders gaan er namelijk misschien 1 aanschaffen.

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag. Tegen mij zeiden ze dat bij een plasma scherm geen vertragingen optreden en bij lcd wel. Bij LCD heb je ook te maken met response tijd in ms. De betaalbare lcd's hebben een te hoge response tijd(25ms). In tegen stelling tot mijn LCD monitor van 14 ms. Gelukkig heb ik een gewone crt tv voor mijn xbox en dat werkt perfect.

TFT's ook geschikt? Nou je moet wel kijken naar de response tijd of even vragen in de winkel. Zelf zou ik geen lcd gebruiken voor een xbox, soms heb je last van ghosting enzo.

Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Schijnt dat Plasma TV's maar een paar jaar mee gaan. Voor dat geld kan je beter een mooie TV met kast erachter kopen.

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    de normale schermen gaan het langst mee.
    LCD schermen ongeveer 5000 branduren
    Plasma ongeveer 3000 branduren.
    op het moment zijn de normale tv's het duurst, en naar mijn mening ook nog het best en scherpst.

10. Reus

Reus Guest

normale tv's het duurst? duurzaamst ja, duur nee ;)

plasma's kunnen last hebben van inbranden (de hud van een spel bijvoorbeeld) maar dat wordt ook steeds minder.

plasma's gaan steeds langer mee.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2004
  11. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon een complete home cinema set kope
    met een normale tv, dolby 5.1, dvd speler en al dat soort shit

surroundsound rules:)

12. twentysomething

twentysomething Trainspotter

Leuk Bevonden:
    0
    Een niet al te grote TV, ik speel wel eens op een beamer. Dan is alles superuitgerekt en moet al het licht weg om het goed te kunnen zien. Thuis heb ik een gewone TV, plat scherm 52 cm van JVC. Perfect!

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    @ Reus/gerjan: bedoelde ik ook, zat op school het 9e uur en was een beetje moe O-)

kzou voor een gewone tv gaan dus:p

14. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    heb een 80 cm breedbeeld 100 hz van Sony met een dolby digital van Sony met 5x80 Watt en 120 Watt sub.

15. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Graveheart

Hey, ken je deze knop al? [​IMG]

Evert, Edit-knop.
    Edit-knop, Evert.

Zo, nu kennen jullie elkaar. Maak er in het vervolg gebruik van.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2004
  16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Een beamer hoeft niet per se te zorgen voor uitrekking. Heb wel eens met een beamer gespeeld en dat leverde een mooi en scherp resultaat. Laatste keer was vorige week, waarbij een vriend een beamer op zijn pc had aangesloten. Zelfs op de wat geel/oranje getinte muur met korrelig stuukeffect en met (veel) licht aan was het beeld nog haarscherp. Maar goed, zoiets is voor weinig mensen aangelegd, gezien de prijs en ruimte die je er voor nodig hebt.

17. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Sony en Philips zijn marktleider voor de crt beeldbuizen. Velen hebben een Sony/Philips televisie pas niet zo lang geleden vervangen voor een breedbeeld al dan niet LCD. De Philips van ons bijvoorbeeld doet al bijna 10 jaar trouwe dienst zonder enige defecten. De breedbeeldbuizen zullen minstens evelang meegaan. En ditmaal niet alleen van Sony of Philips.
    Om even ontopic te komen, de gewone beeldbuis is, op mijn mening gebaseerd, prettiger op te spelen. Aan de andere kant, het scheelt je (heel) veel ruimte als je voor de LCD optie kiest. Kost je ook ruimte in je beurs though...
    Ik zag laatst zeer aantrekkelijk geprijsde breedbeeld 100 Hz tv's bij de MediaMarkt(€ 400). Je krijgt waar voor je geld, immers gaan die lang mee en zijn bijna goedkoper als de tv die je kocht enkele jaren geleden. (de Philips tv die wij hier nog steeds beneden hebben staan was toendertijds 1750 gulden.)

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als je een goeie beamer hep dan is het erg mooi spelen. Maar geef mij maar gewoon een TV met een flinke kast erachter. Die gaan tenminste lang mee

19. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    dat kun je wel zeggen, mijn TVtje is ook al 10 jaar oud

EDIT: geeft nog mooi beeld ook, en het belangrijkste hij was gratis! 8)

20. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze hebben wij beneden aan de muur hangen 42"inc

en deze heb ik op de kamer

21‘‘ (55-cm) Black Line FX picture tube (visible picture 51 cm).
    Videotext.
    System remote control TP 160 C.
    Dimensions approx.: 59.3 x 45.4 x 49.7 cm.

Colour: procon silver.

Deel Deze Pagina