1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat had Kotor 1 ook al....(veranderen van je uiterlijk bedoel ik). Misschien niet zo uitgebreid maar je kon zeker verschil zien.
     
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij geldt: als KotOR 2 net zo goed (of beter) is als KotOR 1, dan koop ik deel 2 zeker.

    Toch ben ik bang dat KotOR 2 niet de kwaliteit van deel 1 zal krijgen. Bioware (makers KotOR 1) helpt namelijk wel met het ontwikkelen, maar zij richten zich voornamelijk op de game 'Jade Empire'. Obsidian Entertainment (makers KotOR 2) heeft voor zover ik weet nog niet zoveel games gemaakt. Maar wie weet gaan ze ons verrassen.
     
  3. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Boiware en Obsidian kennen elkaar goed, dus dat zal wel goedkomen.
     
  4. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    De obsidian medewerkers komen van bedrijven zoals Bioware, Blizzard, Black Isle dus ik denk dat dit wel goed gaat komen.
    Ik ga niet echt wachten op een europese release, aangezien ik toch een amerikaanse xbox heb kan ik gewoon een copy bestellen bij dvdboxoffice :)
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij is het echt schandalig dat ik deel 1 nooit gespeeld heb :eek::eek: Die moet ik toch nog maar eens halen :) Niets dan lof over deze game zo te horen.
     
  6. Monoke

    Monoke Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Het veranderen van uiterlijk Dark of Light vond ik juist bij Kotor tegevallen, speel nu alweer een poos de PC versie (toen nog geen doos) en asl ik dan soms weer even achter Fable duik zie je dus echt wat je aan het doen bent, good or evil. Is natuurlijk de vraag wat is good and evil, maar vanuit maatschappelijk oogpunt benaderd good of evil.


    KOTOR II van de week besteld samen met WoW. Wordt weer een vette lente.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    IGN zegt dat dit spel beter is dan het eerste deel ... en oXM uk heeft een 9.3 aan deze game gegeven ... dit is dus weer een must buy
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoe komen die nu al aan een review terwijl het spel pas in februari uit zou komen?
    (of heb ik iets gemist?)
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het spel komt in Amerika deze week uit... ik heb hem weer ge-preorderd (net als deel I)

    I for one cannot wait for this!!!! Woo Hoo!

    "Star Wars: Knights of the Old Republic is widely regarded as one of the best games on Xbox. Normally a sequel to a game like KOTOR would have me salivating for a chance to give it some quality playtime. Instead of being excited for Knights of the Old Republic II: The Sith Lords, I was concerned the first time I popped the game into my Xbox. The original was one of the great RPGs of all time, but it was now in the hands of an untested developer, Obsidian Entertainment. With the same engine and relatively the same gameplay, KOTOR II could easily have been a let down. Six hours in and one out of seven planets down and I have to say that I actually like KOTOR II better than the original. Heresy. Blasphemy. Call it what you will, but I played pretty much six straight hours, late into the night, forgoing Halo 2, because I am hooked."

    http://xbox.ign.com/articles/567/567070p1.html
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Betekend dat je ons dus weer precies kunt vertellen over het 'hoe' en 'wat' in KOTOR II? Net zoals een jaartje terug je ons in geuren en kleuren over KOTOR I kon vertellen? :p
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja, maar ik zeg geen woord :p om niet te gaan spoileren .. ik wacht netjes op de release
     
  12. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    KOTOR I was een fantastisch spel, de beste RPG en beste Star Wars game voor de Xbox. Maar helaas was het niet mijn spel en heb hem dus ook niet uitgespeeld.
    Ik ga het tweede deel dus ook niet halen, maar ik verzeker je dat als je een fan bent van Star Wars of van RPG's dat je deze dan moet hebben.
     
  13. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zo...deel 2 beter als deel 1.

    Ik moet zeggen dat ik dat nooit verwacht had!
    Maare Fardo, als jij hem hebt en erachter gekomen bent wat er met Revan gebeurd is....wil jij mij dat vast wel even via PM vertellen :9
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja hoor, maar dat zal wel ff duren :p
     
  15. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik deze dan wel voor de pc ga halen. Het schijnt toch dat de graphics enorm minder zijn op de xbox?
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik bedoel niet het verhaal. Maar wat ze aan gameplay veranderd hebben. ;)
     
  17. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Bijna niks. Meer wapens en meer jedi aanvallen.
     
  18. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zit er eigenlijk zo'n enorm groot verschil tussen USA en Europa release ???
    Hij komt in USA op 6 december uit en hier pas Februari 2005 :mad:
     
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    IGN geeft het een 9,3
     
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt wel, maar de graphics van deel 1 waren op de xbox ook niet bijzonder. Op de pc zag alles er gelikter uit, ook bij deel 1. Dan moest je wel een redelijk snelle machine hebben.
     

Deel Deze Pagina