Crystal Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pindakaas, 29 nov 2004.

  1. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje over Crystal Xbox: kun je hem ook kopen met 2 Crystal controllers, maar dan zonder Halo 2? zo ja, waar en voor hoeveel? alvast bedankt
     
  2. Bloemkool

    Bloemkool Trader

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n soort pakket heb ik nog nergens zien liggen.
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    als het goed is kan je em wel met 1 controller kopen, Het heeft ook op xbw gestaan. Heb 'em alleen niet gezien.
     
  4. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    niet alleen een xbox met 2 controllers volgens mij, wel met 1 controller.......
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Is het niet goedkoper om 'm wel met Halo 2 te kopen, maar om vervolgens Halo 2 te verpatsen?

    :cool:
     
  6. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel winst zal je er inderdaad niet mee maken.
     
  7. nietvorspiet

    nietvorspiet Fuck Armageddon

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat een crystal xbox met 1 of 2 controllers in principe duurder uit zal komen dan als je Halo erbij koopt.
    Omdat in een pack, de xbox + de game goedkoper zijn dan dat je ze los koopt dus ik zou inderdaad dan Halo meteen verkopen als je die er echt niet bij wilt hebben :)
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    en eventueel zou je de 2de controller ook nog kunnen verkopen
    controller (25 euro) + halo 2 (35 euro) is toch 60 euro.
    200 - 60 - 140 :)
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Vriend van me heeft er een maandje of 3 geleden één gekocht. Hij heeft hier ook een account dus mayB kun je hem ff PM-en....z'n nick is Vegetom.
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    In stadskanaal hebben ze bij de play-it ook de nieuwe packs met alleen de cristal xbox en 2 cristal contolers. voor 139,00
     
  11. TheMagic

    TheMagic Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen geld!
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    meen je dat nou?? 8) zo duur koste mijn 2e handsje! een zwarte xbox met 2 small controllers en NFSU 1 :'-( :D
     
  13. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dit zo nep! Koop je een Crystal xbox omdat ie gelimiteerd is en er natuurlijk gaaf uit ziet kun je hem nog geen jaar later gewoon weer kopen en nog veel goedkoper. Leuk voor de mensen die er nog geen hadden maar niet leuk voor de mensen die al een Limited Crystal hadden gekocht. Je koopt toch min of meer een extra Xbox omdat ie teneerste er anders uitziet en ten tweede omdat ie "Limited" is hoe kan het dan GVD dat ze hem nog geen jaar later opnieuw uitbrengen en ook nog veel goedkoper dan kon die andere toch nooit geen LE zijn?

    Juridisch gezien mag dit helemaal niet want je bedonderd gewoon mensen.

    Het maakt niet uit wat iedereen er van vind want met andere woorden ben ik en vele andere gewoon genaaid |:-
     
  14. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Das vlink genaaid ja, maar ik meen het.
    Het zijn splinter nieuwe cristal xboxen met 2 controlers.
    De zwarte xboxen zijn nog 10 euri goedkoper.
    Ze hebben daar zoiezo alle packs goedkoper, het halo2 pack kost daar ook maar 160 euri of zo.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  15. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    das echt geen geld:-D waar is dat precies??
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Stadskanaal ligt onder in gronigen, tegen Drenthe aan ongeveer. Het is groot genoeg om op de kaart te staan.
     
  17. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze gevonden (Play-it gameshop Stadskanaal) en opgebeld. ze hadden Crsystal met 1 controller voor 130 eur en met 2 voor 'ongeveer' 170, maar ik denk dat ik tog maar gewoon voor het Halo 2 pack ga en dan ruil ik Halo 2 wel voor of NFSU2 of Pop:WW, ligt eraan welke k als ander cadeau krijg... het is trouwens niet zo dat ik Halo 2 per se niet wil hoor, k heb hem alleen al (lang verhaal..gescheiden ouders..al xbox bij vader)... bedankt allemaal iig:-D
     
  18. Herman te H.

    Herman te H. masterchief

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind 199 pleuro's voor een crystal box met 2 controllers echt niet veel geld.

    komend weekend heb ik hem zelf een weekje en met de games halo 2 doh _O_ fable mwah 8) en ghost recon 2 _O_


    alleen weten jullie of de crystal controllers wel leverbaar blijven want ik wil geen andere kleur controllers kopen wat dat is natuurlijk zonde O-)
     
  19. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    wahahahh herman en de masterchief ik dacht het niet hea herman die xbox is naar je hoofd gestegen.

    nee mare die blijven vooor zover ik weet gewoon leverbaar *) O-)

    maar licht groene passen ook goed bij je cristal
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  20. Herman te H.

    Herman te H. masterchief

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    als die box naar me hoogd is gestegen kan je me als hang tafel gebruiken en nee dat is dus niet zo :D :+ O-)
     

Deel Deze Pagina