1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Precision Vibration Feedback Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Monoke, 30 nov 2004.

  1. Monoke

    Monoke Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand onderstaand stuur al gekocht, of getest.

    [​IMG]
    Logitech Precision Vibration Feedback Wheel XBOX

    Lijkt mij wel een vet stuur heb de Driving Force voor m'n PS2 en zit erover te denken om deze aan te schaffen, madcatz en al die andere (B) merken zeggen me eigenlijk niks.

    Graag jullie advies.
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Madcatz is best aardig merkje hoor :)
     
  3. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou nog ff wachten misschiem komt er met forza wel een goed en degelijk stuur uit.
     
  4. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    hij is echt veel goedkoper op gcshop.
     
  5. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan je sowieso zeggen dat je de 360 modena van thrustmaster niet moet nemen want dat is echt een baggerstuur. Wat Suka als zei: Madcatz is zeker een best merkje, maar ik zou als ik jou was wel ff naar een recensie van dat ding zoeken voordat je em koopt.
     
  6. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal naar Dixons of naar GCshop gaan daar zijn ze betrouwbarder
     
  7. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je niet op LIVE wil met je stuurtje kan ik de williams F1 ook aanraden...
     
  8. Machiavelli

    Machiavelli Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net zo'n ding binnengekregen. Valt mij vies tegen!!!! Ik heb een wingman van Logitech voor mijn computer en die werkt waanzinnig, echt realistisch gevoel hobbels curves alles goe te voelen. ik had dus goed vertrouwende dat Logitech zijn ervaringen goed zou toepassen op dit stuur. Maar niets van dat alles die vibration feedback in PGR2 is een lachertje en in Need for speed UG 2 doet ie echt helemaal niets.

    Misschien dat er instellingen zijn die ik nog niet heb kunnen vinden, dan hoo rik het uiteraard HEEEEEEL graag van jullie. Uiteraard heb ik de sensitivity instellingen van de logitech site al gevonden maar dat scheelt in vibr feedback weinig.

    Dus wie weet mij op andere gedachte te brengen????
     

Deel Deze Pagina