[Halo 2] Single Player Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 9 nov 2004.

  1. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ik de weg was kwijt geraakt....weet ik eigk neit meer pcies....mja
    er zitten trouwens nog een paar leuke bugs in het spel....
    je kan in de campaign mode...in het tweede level(eerste level op aardoppervlak) op de daken van de gebouwen komen...en op deze manier kan je heel het level door over de daken...ook is het zow dat als je in multiplayer(splitscreen) in een wharthog gaatzitten als passenger...en je hebt het zwaard zegmaar...dan moet je met player 2(degene die niet in de wharthog zit) vlak naast de wharthog gaan staan...dan moet player 1 met zijn zwaard proberen player twee te bashen...als palyer2 nu wegloopt naar een hoger gelegen punt in het level....en als hij daar is stapt player 1 uit en doet verder niks...dan zweeft plyer 1 naar player 2 toe door de lucht(om hem te bashen)


    edit: maar ok tis weer mooi geweest ik ga weer halo2en:D...ik heb hem trouwens vdaag pas gekocht(me lokale gamesboer had nog 1(!!!!!) limited edition liggen dus heb ik die maar meteen gekocht:D:D:D:D ohhhh wat ben ik blij) nou daahaaaaaag
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  2. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    @ nicos

    nee die schildjes waren bij halo1 , bij halo2 heb je ze niet meer en dat vind ik jammer.
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie die schildjes helemaal niet in Halo 1.
     
  4. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    die schildjes zie je alleen als je een level op een moeilijkheidsgraad uitspeelt die hoger ligt dan easy...dus bij easy zie je ze niet!!!
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, ik zal weer ff kijken, want ik had verschillende moeilijkheidsgraden gedaan.
     
  6. braber

    braber Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast

    Hallo,

    Ik moet nu in mijn spacevoertuig achter een heel groot schip van de convenant aan. Het pijltje wijst immers naar het schip. Heb echter geen idee wat ik moet doen om verder te komen. Wie kan mij helpen?

    John
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als het goed is moet je in de buurt van dat schip blijven. Er een beetje omheen vliegen en wat banshees / covenant neerknallen. Dan moet je op een gegeven moment een gebouw in.
    Als het de missie is, waarvan ik denk dat die het is, naar aanleiding van je uitleg.
     
  8. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje:
    wat is het wapen dat een grunt vastheeft aan het begin van de missie 'arbiter' en ook ergens op het einde van 'regret.' Ik zag hem er wel nooit mee schieten
     
  9. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat je de Fuel Rod Gun bedoelt. Bedoel je die grote gele? Dat is tenminste Covenant versie van de Rocketlauncher.
     
  10. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is em nu net niet
    het is een wapen dat je niet kan traden of oprapen op de grond
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    kan wel hoor; nog ff een keer proberen zou ik zeggen. In halo 1 kon het idd niet, omdat die guns vast zaten aan die lui, of ontploften als je ze dood had, maar nu kan je ze wel gewoon oprapen of traden hoor. Hij ligt trouwens ook in het stuk (weet ff niet welk level) waar je in een ruimte komt waar er allemaal wapens opgeslagen liggen, hier kun je elk wapen uit het spel geloof ik vinden (behalve natuurlijk de scrab gun :p)
     
  12. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ja het maakt dan niet uit; je staat er dan met je plasma sword en dat is toch ook kick-ass(beetje gevaarlijk op legendary maar kom)
     
  13. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen??
    Mijn broer speelt op Normal en is nu bij de eindbaas. Ik heb deze hele thread al doorgelezen maar het lukt hem nog steeds niet om de eindbaas (die brute met een hamer) te verslaan!
    Hij heeft al vele malen met een Covenant Carbine zijn schild weggeschoten en hem dan geraakt. Zijn schild is toch weg als je geen waas meer om hem heen ziet?
    Zijn schild is al duizenden malen weggeschoten maar hij gaat maar niet dood! Hoe kan dat????
    Help mij a.u.b!!! Hoe moet hij het precies aanpakken?
    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2004
  14. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Tartarus zijn schild wordt door je maten wel afgezwakt. Als die neger sergant roept: His shield is down oid dan moet jij erop af gaan. Ik zou alleen mijn kogels dan gebruiken omdat het anders toch niet veel zin heeft. Jij moet hem doodmaken, je maten verzwakken zijn schild alleen maar. Ik zou dus ook of een energy sword pakken, hoewel dit erg gevaarlijk is want na 2 klappen ben je dood, of de brute plasma rifles die helemaal beneden liggen. Een Carbine heb ik zelf niet gebruikt, niet echt mijn ding. Als je een covenant sniper te pakken kan krijgen kan je ook proberen die te gebruiken.
     
  15. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké bedankt maar,
    Hoe snel gaat hij dood als zijn schild weg is en kan je het ook zien als het weg is? En Tartarus gaat de hele tijd achter jou aan en het is ook moeilijk om zijn sprongen te ontwijken (waardoor je meteen dood gaat)
     
  16. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta gewoon de hele tijd op een verhoging met een Carbine in mijn hand. Tartarus wordt telkens omsingeld door Elites dus die is de hele tijd bezig. Gewoon wachten tot zijn schild weg is, dan de hele tijd met je Carbine op z'n hoofd schieten en dan is hij zo dood.
     
  17. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar binnen 10 seconden heeft hij alle elites afgemaakt en springt hij op jou af. En weet je misschien hoe je kan zien dat zijn schild weg is, want dat kan ik niet zien. |:-
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Kijk je Dragon Ball Z of kan je dat naja dan zie je dat ze een soort van energieschild om zoch heen hebben, en als dat schild weg is zie je dat hij Donkerder van kleur is en hij blijft meestal ff stil staan..
     
  19. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik dacht al dat dan zijn schild weg is maar de enige manier om dat weg te halen is met een covenant carbine op hem schieten. |:-
    En als je hem dan een paar keer raakt als zijn schild weg is komt dat zo weer terug en hoe vaak je dat ook herhaald, hij wil maar niet dood. :{
    Het lukt mijn broer nog steeds niet hij snapt er niets meer van, die elites of Johnson hebben zijn schild namelijk nog nooit weggeschoten. :confused:
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk wel, als ik jouw was zou ik gewoon simpel met een Needler op hem blijven schieten, dan is die ook binnen paar seconden dood.
     

Deel Deze Pagina