[XOne] [LIVE] Live met Prince of persia II

Discussie in 'Games' gestart door karf, 30 nov 2004.

  1. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vanplan om Prince of persia II te gaan kopen (natuurlijk ook om het live gedeelte *)

    Maar wat kan je doen met Prince of persia II met live. KAn je online MP of komen er aleen maar Content DL's uit...?
    Wie kan me meer informatie hier over geven???

    foutje van me zelf: hij mag verplaatst worden naar het topic: Xbox Live Gaming Forum
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  2. Ik lieg

    Ik lieg Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ik denk dat je alleen content kan downloaden zie niet egt hoe je Mp derin moet stoppe ................... behalve wie het eerst naar boven kan slingeren ofso
     
  3. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Je liegt zekker :9

    Ja misschien. Zou wel vet vinden als er MP in zit. zo als wie de meeste kils ofzo maakt
     
  4. malak622

    malak622 Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe heb dit al eerder gevraagd, maar dit zorgt alleen voor meer bevestiging :D
     
  6. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan van me zelf een paar jaar herinneren(Toen Splinter Cell Net uit was) dat ik zei dat het leuk zou zijn om Splinter Cell met Multiplayer te spelen. Iedereen verklaarde me voor gek en zei dat zoiets nooit zou kunnen komen. Of in iedergeval niet binnen een korte tijd. Nou toen SC2 kwam waren ze allemaal mooi ff stil. :D Dus waarom zou het niet kunnen in PoP? Al moet ik zeggen dat ik liever PoP alleen met een singleplayer wil zodat ze zich volledig daar op kunnen richten.
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hep eens gehoord dat ie wel op live was maar het lijkt me niet.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee hij is live aware en downloadable content
     

Deel Deze Pagina