Daar je volkomen gelijk in, ik snap dat ook niet. Het is toch juist om te trainen, dan is het wel K Ut om na een potje opnieuw te zoeken. (Maja dan moet je maar friends hebben )
ik heb een vraag over match making: als ik matchmaking doe bij rumble pit bijvoorbeeld krijg ik altijd de map lockout, ascension, ivory tower of colossus en heel soms nog zanzibar maar er zijn ook nog 7 andere maps hoe komt dit ? en hoe werkt matchmaking eigenlijk kiest de computer een map en een spelsoort of doet een of andere host dat dus dat ik iemand join?? wie kan hier antwoord op geven ? alvast bedankt
dat doet de computer, en hij pakt de andere niet omdat die daarvoor niet echt geschikt zijn (te groot of iets dergelijks), in de volgende update pakt ie als het goed is wel iets meer maps daarvoor want je speelt nu idd telkens op dezelfde, al heb ik daar nog niet al te veel problemen mee
oke bedankt want het lijkt mij het mooist als je gewoon kan kiezen wat voorn map je wil en wat voorn soort spel (dus of slayer of oddball enzovoort) en dat ie dan andere spelers zoekt die diezelfde map spelen en datzelfde spel en als je costum game doet duurt dat allemaal zo lang en moeten er ook weer veel spelers in je friendlist online zijn.
ja, moet je idd costum game gaan doen... en als je te weinig Friends heb kan je er van Xbw.nl wel een stel toevoegen, mij mag je iig wel toevoegen en in dit draadje of andere Halo2 @ Live draadjes staan ook zat mensen in die je zonder problemen kan toevoegen, is misschien de oplossing voor jouw dan
Hey, als je denkt dat bungie zon matchmaking systeem gaat maken, kan je lekker verder dromen. Zouden ze voor elke type game mode, elke map, elke wapen set enz enz een ranglijst moeten maken, zitten ze niet bepaald op te w88 denk je ook niet?? dus kan je idd maar lekker custom games gaan doen....
Het zou op zich wel beter zijn al zou je sommige maps kunnen uitschakelen. Zodat je bijv. Colossus nooit tegenkomt in Matchmaking. Mijn hemel wat een scheitmap.
Das jouw mening, elke clan is het er denk ik niet met jou eens, colossus is een briljante map, maar lock out is nog het meest Chill!!
Nou... collosus vind ik vet met classic CTF... maar zuigt zeven keer in de rondte met slayer. Je krijgt allemaal van die camper-games. Dat is ook echt een van de enige manieren waardoor je kunt winnen met team slayer als je tegenstander met zijn vieren bij elkaar zijn en shotguns en dergelijke hebben. Greetz Seth
Das nou simpel weg Tactics dude, in colusses MOET je de sniper hebben en dan nemen de andere 3 clan leden een BR met PP, maar ik praat hier over geheimen tactics dus mondje dicht
nou die matchmacking bull sh*t mag van mij gestolen worden... f*ck die rankings en ga lekker customgame... kun je ook nog eens wat ouwe hoeren zonder dat iedereen je uitscheld...
Dat uitschelden is meestal uitLULLEN , is meestal wel leuk, als je wint dan je komt egt op de domste dingen op zulke momenten
jah maar soms heb ik geen zin om iedereen af te knallen, maar gewoon ff in een warthog rijde dan pik ik ff een paar tegenstanders op... of rij ze onder... en ga gewoon rondjes rijden in het level... moet je eens zien wat voor commentaar daar op komt als je matchmacking doet...
Dan kan ik ook wel begrijpen, dat hoor je in custom games te doen, want als je nou voorstaat OK dan mag dat wel, maar als je verliest ga je tog niet vrolijk rondspringen?? sommige mensen willen namelijk gewoon een van de beste worden, snatz je?
jah wel maar dat boeit mij niet... het gaat mij niet om de score, het gaat mij om het level LOL...(plezier weet je wel) het kan bij mij een vet leuk potje zijn ookal verliezen we
Achja ik heb vrij veel plzier in mensen mollen, mollen, mollen en dan voor de gein nog een x mollen, en dan een xtje opblazen, plat rijden, in de rug slaan, snipen en een zwaardje door de ribben kan ook geen kwaad, geloof me als je gaat genieten op deze manier zeiken ze niet !!
ik heb meer plezier met het niet doen wat ik eigenlijk moet doen... beetje dom in de warthog rijde beetje vliegen en mensen dood vliegen
in de warthog Chill is wel leuk ja, voorbij mensen rijden, beetje powerslide en toeteren en ze blijven maar schreeuwen " KOM NOU IS GVD UIT DA KLOTUH DING!!! " mee eens