Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens jongens, ik moet stoppen met alles over pes 4 lezen....heb teveel zin maar ik moet hem nog binnen krijgen......maar het kriebelt al lekker...

    strax krijg ik nog natte dromen :9
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Toch dat woordje "penetreren" hè.. Ik dacht al dat dat voor sommige van ons niet goed zou vallen haha.
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Maakt niet uit man!! L+R dan speel je de bal idd iets vooruit. De CPU doet dit vaak ter voorbereiding van een lange bal. Denk niet dat het hiermee kan lukken. Ik ga zometeen even proberen een zacht "Y" tikje te geven aan een medeaanvaller.

    Werkt inderdaad, maar hier MOET je echt voor oefenen. Dit ivind ik echt lastig, met name als jezelf voor een kopbal gaat richting doel.
     
  4. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, nee dat was alleen de druppel. voor de rest zijn het de trailers, de verhalen, de reviews en de screens ;)
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ik geef dat soort ballen redelijk diep. :+
     
  6. Ijsblok

    Ijsblok []

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu ook een aantal potjes gespeeld en het scoren gaat me nog best gemakkelijk af met multiplayer. Is het zo dat de keepers beter worden wanneer je het niveau op 5* doet tijdens multi?
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Welke voorzet is het meest geliefd? Vind zelf de strakke voortzet naar de 1ste paal het beste voor mijn spel (2xB). Ook de lage (3xB) bevalt me goed, maar issoms erg scherp voor het goal langs.

    De hoekschoppen leg ik ook 4 vd 5 x bij de eerste paal neer. Ook met een strakke voorzet.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij niet, niet zo op gelet eigenlijk. Laat ik het zo zeggen, niet opvallend genoeg om het te merken....
     
  9. cuppen

    cuppen Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Groot Toernooi

    Ik heb een vraag:

    Worden er bij PES 4 ook van die toernooien gehouden net zoals bij FIFA 2005?
    En Hoe kun je je daarvoor inschrijven? :confused: :eek: _0/
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    2xb is aboluut mijn favo.... De lage strakke is ook heel erg lekker om in de loop mee te geven. Die gebruik ik redelijk vaak, als je het zo timed en hem laat wegdraaien van de goal dan kan de spits hem er zo inleggen. Bij deze actie is het heerlijk om niet keihard op goal te knallen maar een subtiel stiftje te gebruiken, ziet er mooi uit, die keeper die wanhopig graait omdat hij een knal verwacht. De verre (1xb) gebruik ik alleen als de ontvangende speler ongedekt is, anders is de bal te lang onderweg en is het makkelijker te verdedigen.
     
  11. Ijsblok

    Ijsblok []

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik druk meestal gewoon 1 zacht tikje op B. Dan komt de bal meestal wel goed voor het goal( bij 2de paal ).
    Edit: alleen is het probleem dat ik hier niet vaak uit scoor :+
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Mooi man, ik gebruik ook het liefst de 2*B. Een enkele keer gebruik ik ook 3*B dan ben ik wel iets meer naar binnen gekomen. 1*B gebruik ik eigenlijk alleen om naar de andere kant te spelenen dus niet vaak.
     
  13. Ijsblok

    Ijsblok []

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Is 1*B geen normale voorzet als bij fifa dan? Ik doe bijna altijd 1*b, maar de bal gaat meestal wel te hard en te ver. Ik ga nu maar ff wat anders proberen...met 2* en 3*B. |:- Ik wist niet dat meerdere keren drukken kon, want als ik laag wilde voorgeven drukte ik wel A of Y.
     
  14. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Laag voorzetten kan dus inderdaad met A of Y. Betere resultaten krijg ik met 3xb (bal gaat veel sneller) of schieten als je dicht bij de achterlijn bent. Doet de keeper niets, is het een strakke voorzet, reageert de keeper stompt deze de bal vaak weg, die je dan in de rebound kan inschieten.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Omdat de bal te lang onderweg is dan :+ . Dan krijgt de verdediging teveel tijd...
     
  16. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    gouden tip. Heb je een vrije trap vlakbij het strafschopgebied, druk dan 1 keer op b (hoe dichter bij hoe zachter natuurlijk) en je kan hem zo doorkoppen (heel zacht op x) het doel in :)
    gaat er bijna altijd in bij mij. Als de afstand iets groter is kan je hem het beste een beetje schuin voor de goal voor zetten zodat ze wat meer kracht kunnen zetten
     
  17. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat 2 en 3 x B gebruikte ik dus ook nog niet, ik gebruik echt te veel Y

    vanavond maar de B passes gaan oefenen :)
     
  18. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik de enige die de knoppen a la fifa heeft ingericht?
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb x en b ook omgedraaid
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, denk het wel...... Ik niet iig... Omdat ik een PES speler ben ben ik natuurlijk gewend aan deze set-up..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina