Op sommige Xbox'en zit een DVD-speler (volgens mij Thompson) die ook illegale Cd-R en CD-RW's kunnen afspelen. Heeft dit gevolgen voor de bruikbaarheid/duurzaamheid (oa.Dirty disc errors, enz.) van de Xbox?????
Nee je xbox kan geen schade krijgen door gebrande cd's dvd's maar van gekopieerde spellen crasht hij meteen
je lult uit je nek... hij kan, als ie niet omgebouwd is, gwoon 't spel niet lezen. Dat zegt toch niks over crashen?!
ALs je nog eens zo'n gemeen chipje in doet leest ie vrijwel alle media. Ben niet bang van het plaatsen van een verkeerde cd zou je xbox niet gaan trippen. Het plaatsen van een modje misschien wel.
Nope, zelfs na een modchip kan de dvd drive niet ineens alles lezen. Dan blijf je het gegeven houden dat de drive maar enkele media kan lezen.
Met of zonder modchip maakt niet uit. Over het algemeen worden de CD-RW en DVD-R/RW's het beste gelezen. Het beste ben je uit met een Philips drive. Er zijn statistieken van maar daar mag ik hier naar verwijzen
Voordat mijn Xbox gefixt werd, las deze gebrande DVD's. Na het fixen helaas niet meer. Mja, ik zeg er wel bij dat m'n DVD Drive dus vervangen is, maar dat het door de DVD's kwam, lijkt me heel sterk.
Ik gebruik het chipje alleen om de mediaplayer mogelijkheden optimaal te gebruiken, daarnaast speel ik ook importspellen. En een ntsc xbox kopen is duuuuur.