Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld dat van je wapen. Je kan je wapen upgraden, waardoor die mooier, sterker, en beter word. Je kan dan ook vrij veel nieuwe combo's doen. Dit spel staat gewoon aan de top van hack 'n slash !

2. bas vdm

bas vdm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hack 'n slash?

3. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    beat 'm up eerder denk ik

4. Master Chieff

Master Chieff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ninja gaiden helemaal niet zo super.
    Ik bedoel maar ik had uhm aardig snel uitgespeeld en ik ben niet zon skillfull gamer al zeg ik het zelf. En nu ik uhm heb uitgespeeld vind ik het helemaal niet meer zo super om te spelen. ik heb het een tijdje op hard geprobeert maar daar is niet veel leukers aan ja wow moeilijker geworden maar dat vind ik niks speciaals om de replay te verlengen. Maar ik ben wel blij met de Huricane pack. tog weer opnieuw gespeeld en nu ligt i weer stof te happen. Jammer

maar dat zal wel aan mij liggen.

Xbox Live gamertag: Dark Ytri

5. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ligt ook een beetje aan smaak vind ik

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een topspel. En masterchieff, als je een game hebt uitgespeeld, ga je em toch niet nog een 15 keer uitspelen ? En je denkt nou dat je lauw bent ofzo, maar vertel maar even binnen hoeveel uurtjes je em hebt uitgespeeld.

7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ik wist niet dat er een teller meeliep die bijhoud hoe lang je gespeeld hebt (die bij options niet bij savegame)

blijkt dat ik al 82 uur heb gespeeld 8)

damn was wel een verrassing eigenlijk want normaal gesproken laat ik een game na 20 uur wel liggen... (behalve morrowind natuurlijk ;))

maar die hurricane pack 1 is echt tering moeilijk ben er nog niet echt mee bezig geweest (eerst even Halo 2 en Kingdom Under Fire spelen) maar ik kwam het eerste level nauwelijks door... :D
    _0/

8. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    en Fable is een rpg en die speel je in 8 uur uit. Dit lijkt kwa tijd meer op een rpg !

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    het teken dat je hem uitgespeeld hebt, zegt al genoeg over de kwaliteit van het spel, ofniet? een gemiddelde gamer doet er zo'n 25 uur over (ik deed er 27 ofzo over)

das toch niet kort? zeker niet met al die extra dingen als Hurricane Packs, hoezo korte levensduur?
    en als het kort is, dat maakt het geen slecht spel, ofwel? Fable is toch ook goed? Halo2 ook?

10. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat dat fable slecht is ??? Ik vergelijk alleen de tijden en ik heb alweer allerlei uitspraken waarvan ik beschuldigt word :confused:

11. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja ik durf wel te stellen dat fable slecht is eigenlijk....

we zijn gewoon allemaal genaait door PM en BBB alles wat ze beloofden is eruitgehaald of niet volledig uitgewerkt...

maar ik bn blij met men ninja gaiden... :D

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    fable was leuk voor zo lang het duurde. Heb het 2x uitgespeeld en daarna even gezocht naar secrets en daarna eigenlijk niet meer aangeraakt. Ninja Gaiden lijkt mij ook ontzettend vet, in vergelijking tot PoP2, welke game heeft nou het lekkerste vechtsysteem, kheb PoP2 gespeel en dat was geweldig, de combo's gingen mooi in elkaar over etc. Het leek net een film:D. Nu heb ik Ninja Gaiden niet gespeeld, kan iemand mij vertellen of Ninja Gaiden nóg lekkerder vecht dan PoP2?
    Lars

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ik heb geen ervaring met PoP2 maar wel met ninja gaiden. NG heeft heel wat uurtjes in m'n xdoosje doorgebracht. Vooral is je wat gevorderd bent met de game speelt hij erg soepel. Naarmate je verderkomt leer je nieuwe moves, leuk voor de variatie, en de combo's zijn ook erg lekker. Ik kreeg niet het gevoel dat het net een film zou kunnen zijn, maar het spel ziet er wel erg mooi uit. En de cutscenes zijn helemaal ongelooflijk mooi (heb nog niet veel mooiere filmpjes gezien).

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt ook wel weer mee. Ik heb het spel wel behoorlijk uitgebreid uitgespeeld, met 45 scarabs, en al m'n wapens in het hoogste level en ik heb er 18 uur over gedaan. Op Easy is het wel behoorlijk makkelijk, maar hard is al amper om door te komen. Eigenlijk vind ik hard ook niet leuk meer :9

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    je hebt toch geen easy bij NG? alleen normal, hard en very hard toch?
    en ik vind het juist prachtig op very hard. En als dat eenmaal gelukt is, --> toch uber? En daarna is het leuk om weer eens op normal te gaan spelen en evt. een speedrun proberen te doen ofzo, echt verbazend hoe goed dan alles lukt :)

Laatst bewerkt: 4 dec 2004
  16. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ GoiZ: Easy is er inderdaad niet

Kheb Ninja Gaiden op normal en op hard uitgespeeld, waarna ik een hele goede ervaring rijker ben. Very Hard is mijn trouwens te machtig... Ik heb er retelang over gedaan (ik ben vaak gaan klooien; vijanden keer op keer verslaan voor geld e.d. en mijn vijanden op normal enzo een beetje dollen): 34 uur... maar dan had ik wel alle scarabs én alle wapens (en geupgraded) én alle flesjes en andere shit gekocht. Kortom: ik had alles na 34 uur.

17. smarty_peanuts

Leuk Bevonden:
    1
    het is mij opgevallen dat er tussen ninja gaiden en prince of persia 2 verschrikkelijk veel dingen hetzelfde zijn, veel moves, langs muren lopen, tegen muren oplopen rollen en hakken, kan iemand mij dus vertellen of dat ook zo is want dan weet ik of ik prince of persia 2 moet hebben *) of juist niet

18. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Ninja Gaiden leuk vond/vind, vind je Prince of Persia 2 waarschijnlijk ook heel erg leuk

19. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten op de sequel. (Xbox 2: begin 2006)

20. smarty_peanuts

Leuk Bevonden:
    1
    oke dank je, moet ik dus hebben ninja gaiden_O_
    en straks misschien ook nog prince of persia2 _O_
    weet iemand misschien of ze aan een 2e ninja gaiden aan het werken zijn

Laatst bewerkt: 7 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina