leefbaarheid

Discussie in 'Algemeen' gestart door seb*, 15 sep 2002.

1. seb*

seb* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey,

ik ben nieuw hier, en heb een klein vraagje. sorry als dit ooit al eens gepost was, ik hoop van niet...

ik heb vorige maand mijn xboxje gekocht en ben er zeer tevreden over, maar al die spelltjes zijn zo snel uitgespeeld! odd world op 1 week, halo op 1.5 week, is dat bij elke spelltje zo?

zijn er spelletjes die langer meegaan? kan iemand hierin raad geven? welke duren lang en blijven tof?

loont spiderman de moeite? dat wil ik wel kopen ziede....

2. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    jij bent een rpg fan ofzo, die krijgen speelduren van 600 uur ofzo8)

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    hangt er vanaf hoe goed je bent, hoe lang je een spel leukt blijft vinden en wat je genre is. als je halo in een week uitspeeld, na 1 potje vechten DOA3 wel hebt gezien en alleen had van (vaak korte) action games, tja......

4. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Project gotham racing,turok,jsrf dat zijn games waar je wel ff mee bezig bent.

5. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    jsrf valt mee hoor na 50 uur heeft elke mongool hem wel uitgespeeld, en je speelt hem niet zo gou 2 keer

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil dan wel eens weten hoelang jullie spelen? want ik haal het never nooit niet bv. bij Halo (en mensen ik ben maar een paar keer dood gegaan in het hele spel). Of rennen jullie langs alle tegenstanders heen?? ik schiet gewoon alles neer.

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Dit bedoel ik dus weet jij wel HOELANG 50 uur is?? Dat is meer als de gemiddelde werkweek ALLEEN maar spelen.

8. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik denk dat je wel lang bezig bent met Amped...Naja niet zovan: whoaaaaa een jaar ofzo...Amped heeft mooie graphics en je moet wel eerst de besturing leren kennen en dat vergde bij mij een paar keertjes oefenen.
    Voor de rest...Ik denk dat je maar moet wachten op Project Ego :) dat lijkt me wel een spel waar je een tijd mee bezig bent.

Doa3 voor mij ook wel,ik heb namelijk nog niet alle kleren en het is wel leuk om ze allemaal te hebben natuurlijk!!!

Of Morrowind...het blijkt dat je daar wel honderd uur op kan spelen en er zijn veel taken die je moet volbrengen. Het spel is gigantisch zegt XBM :)

Het ligt er ook maar aan van welk gengre je houdt :{

Ik wil dan wel eens weten hoelang jullie spelen? want ik haal het never nooit niet bv. bij Halo (en mensen ik ben maar een paar keer dood gegaan in het hele spel). Of rennen jullie langs alle tegenstanders heen?? ik schiet gewoon alles neer.

Ik speel meestal 1 uur per dag ook omdat ik me bezig houdt met het huishouden en natuurlijk huiswerk en ik ben nog steeds bezig met mn site...De pagina over DOAX worden echt speciaal :p

:cool: coole avatar,Alice ruled :cool:

Laatst bewerkt: 15 sep 2002
  9. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: leefbaarheid

dat pc spel dervan is gaaf, kaartmannetjes in de pan hakken enzo

10. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Re: Re: Re: leefbaarheid

Idd die heb ik,alleen kom ik er niet uit...Het gedeelte waar je drie hendels moet overhalen,Heb het al ,eer als een jaar niet meer gespeeld :eek:

11. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    koop Enclave dies Kick ass lang:+

12. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: leefbaarheid

iik doe et ook nie meer, al heel lang niet meer, kwas wel aardig ver

13. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Daar vond ik dus ECHT nix aan...Da tje alleen maar rent/loopt/kruipt en dan iedereen uit de weg ruimt...de variatie van spelers viel me ook wel zwaar tegen,ze leken allemaal op de een of andere manier op lekaar *ehum nou...*

14. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi.

Soms :)
    Nee, zeker niet.
    Spellen die langer mee gaan, Project Gotham Racing valt zeker aan te raden qua tijdsduur. Of anders Tony Hawk 3. Probleem is dat eind oktboer en november al Tony Hawk 4 en Colin McRae 3 komen, als je daar op kan wachten zit je goed :)
    Valt af te raden, ook kort, niet zo goed.

15. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Re: Re: leefbaarheid

Spellen die langer mee gaan, Project Gotham Racing valt zeker aan te raden qua tijdsduur. Of anders Tony Hawk 3. Probleem is dat eind oktboer en november al Tony Hawk 4 en

Ehm PGR had ik binnen 3 weken uitgespeeld
    Tony Had ik ongeveer binnen ehhhh kweenie meer,maar deze spellen gaan ook snel vervelen vind ik
    :{

16. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: leefbaarheid

had je binnen 3 weken de f50? dan heb je wel heel veel gespeeld

17. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Re: Re: Re: Re: leefbaarheid

geen idee hoe die dingen heten
    vond het niet fascinerend ofzo
    Mijn neefje heeft er ook een tijdje op gezeten...
    Maar ik bedoel maar...Ik vond het zo....eentonig :{

18. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht op Morrowind. Deze heb je echt niet binnen een paar weekjes uitgespeeld, al speel je 24/7. Meer dan 500 uur gameplay8)

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Mijn gouden raad is: wacht op Xbox Live.

20. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Met Commandos 2 ben je wel een tijdje bezig denk ik. En dan heb je PGR natuurlijk nog en Morrowind.

Deel Deze Pagina