ik ben t allemaal aan t spelen mar ik heb een paar vraagjes, 1 klopt t dat als je een nieuwe auto pakt dat je opnieuw moet beginnen met tunen enzo?? 2 toen ik gisteren bezig was waren er na een race ineens geen andere racers meer op de weg en ik kan nergens meer een race vinden ofzo is dit normaal??? graag antwoord op e-mail kale_gek@msn.com
2. je moet je opdrachten afwerken, dit wil zeggen dat je je wagen dus ook op een bepaald niveau moet krijgen qua sterren, eenmaal die waarde bereikt bv. 4 of 6 krijg je de gelegenheid om op de dvd cover te staan, eenmaal dit voltooid zal de laatste opdracht nl. een url te voor schijn komen
nee er staat ook niets op me gps en ja ik was voor een sponsor bezeg en ben een auto kwijtgeraakt (per ongeluk ingeruild) dus nu heb ik een auto met maar 1,36 ofzo mar niet genoeg geld om verder te bouwen en omdat er geen andere racers meer zijn kan ik dus helemaal geen geld meer verdienen of er moeten ergens races zijn die niet op de gps staan.......
het verhaal dat er url races vrij komen na een photo shoot klopt niet die komen gewoon na een aantal behaalde races (drift drag street x circuit sprint) en ja er zijn ook races die niet op je gps staan :{ erg raar trouwens maar het is zo. kijk in steegjes die staan er namelijk soms niet op. ik denk alleen dat er weinig tegen te doen is wat er gebeurt als je de save game altijd over elkaar schrijft zit er weinig op dan overnieuw beginnen denk ik
ok dan blijf ik ff zoeken tot ik races heb gevonden die er niet op staan, ik heb er al 2 gehad en de halve stad doorzocht mar t raarste nog is dak geen outrun kan dsoen omdat er niemand meer rijd en ik krijg ook geen tips meer van daar moet je ff kijkuh...
wel vreemd want je hebt geen 2 cd's natuurlijk bij de doos versie want bij de pc heb je dat ook op een bepaald moment en dan moet cd2 er in maar dat wordt niet aangegeven tenzij je de game afsluit en weer opstart
Ik heb net hetzelfde overkomen Volgens mij heb je 2 keuzes: 1. opnieuw beginnen 2. Cheaten er is een geld cheat die je 200 $. Wat moet je doen? je start je spel op en dan zie je een filmpje met clarcke burcke die vertelt over veilig rijden en al die shit, dan de trailer van NFSU2 en dan moet je op start drukken dit doe je niet maar je doet deze cheat en deze gaat als volgt UP UP UP LEFT R R R DOWN Veel (cheat)geluk
je kan je oude auto ook weer gewoon gebruiken ff naar je garage gaan en je vorige auto kiezen (ff start drukken en jump to garage) dan heb je ook weer gelijk alle races op je gps staan