Ok dus zojuist was ik liedjes op men xbox aan het zetten maar dan komt mijn stomme zus en bekijkt het scherm niet en zet de xbox af terwijl hij nog aan het kopieeren was even later merk ik dit en zet de xbox trug aan en lap een zwart scherm please help is men xbox nu kapot ???
Heb je wat meer info? Zwart scherm als in mijn tv staat uit zwart of is er nog teken van beeld dat leeft(ja lekker vaag geformuleerd) Gaat je x-box wel gewoon aan, zo ja blijft het ledje aan de voorkant groen of krijg je andere kleuren te zien? Misschien de videokabel uit je tv?
ja ik zie rond het aan uit knopje nog groen en ik zie heeel vaag nog het menu van de xbox en alle kabbels zitten goed.
Lijkt alsof hij vast hangt in de screensaver, als je hier ook niet uit komt met het aanraken van de controllers haal dan eens de xbox van het stroomnet af en laat dat zo de komende 3/4 uur (wee nie precies hoelang de xbox memory is). Maar als je opnieuw de tijd moet instellen dan heb je lang genoeg gewacht en kijk of hij het dan weer doet.
mijn xbox deed ook fokking raar vandaag ik was iets van 3 uur lang pes 4 aan het spelen en toen viel die opeens uit volgens mij was het de koeler, want ik hoorde wat vreemde geluidjes en hij was erg heet. Heeft een van jullie dit ook wel eens?
@wixx: das een goeie @arrepar: Je box kan wel ademhalen? Als in, hij staat vrij liggen geen spullen op. Ben je bezig je box visueel te verfraaien(modden), zo ja, te weinig luchtstroom in je box ivm teveel nieuwe kabeltjes van ledjes enz? Hoe vreemd was dat vreemde geluid voordat ie stopte, een plofje, schrapend geluid enz.
het kan zijn dat je de brightness te donker hebt staan, of doen andere kanalen het wel(bijv. gewoon tv)
Ledjes zal het niet aan liggen Geven amper warmte af en gebruiken zeer weinig stroom... @ arrepar: DalaiPsylo heeft wel een punt: Je xbox moet inderdaad goed vrij staan. Niet alleen aan de achterkant, maar ook aan de zijkanten, waar de lucht wordt weggezogen. Zorg trouwens ook dat je m zoveel mogelijk stofvrij houdt. Wanneer er te weinig airflow is wordt je cpu of mb al snel te heet en kapt de xbox er tijdelijk mee
het is al opgelost wat wixx zei was het de screensaver stak vast en heb hem dan gedurende 4 uur uit het stroomnet getrokken en dan trug ingestokken en toen ging het weer dank u wixx en alle anderen.