Unreal Championship 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pro Maniac, 2 dec 2004.

  1. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Veel is uitgesteld en komt dus pas volgend jaar.

    Maar wat me ook erg trekt is dat je Unreal Championship 2: The Liandri Conflict in first person, maar ook in third person view kan spelen. Vooral het laatste is handig voor melee attacks.
     
  2. Pro Maniac

    Pro Maniac Live Fast, Die Young

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Up close and personel
     
  3. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt me zeker ook wel een vet spel...maar wat de pu ook mag zeggen een halo2 beater zal het zeker niet worden....ziezo vind ik de graphix eigk best wel meevallen als ik die screens bekijk...(halo2 is duidelijk mooier, vind ik)...ik weet ook nog niet of ik hem ga halen...zoiezo eerst xbl kopen...en dan zie ik wel weer verder welke games ik er nog bij wil hebben...als hij echt goed is en goede revieuws krijgt dan koop ik hem wel denk ik
     
  4. Pro Maniac

    Pro Maniac Live Fast, Die Young

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dus gewoon afwachten
    Wanneer is trouwens de officiele release van de game?
     
  5. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    De release datum: 22 februari 2005

    Dus nog even geduld.
     
  6. Pro Maniac

    Pro Maniac Live Fast, Die Young

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat houden we wel vol
     
  7. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou, ik niet hoor. Ik zit echt te wachten op dit spel zoals ik nog bij geen ander spel heb gedaan.
     
  8. Pro Maniac

    Pro Maniac Live Fast, Die Young

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo2???
     
  9. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor de story Halo 2, maar voor gamemodes tegen bots/vrienden toch wel UC 2.
     
  10. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gehoord dat je maar met maximaal 8 man in een server kan zitten, dat is wel jammer. Ik kijk in ieder geval ook erg uit naar deze game.:)
     
  11. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 is een tegenvaller voor een hele hoop Xboxers, vergis je niet. Ook kun je deze screens niet vergelijken met Halo2, want UC2 screens zijn nog in een vroeg stadium.

    Ik vind het raar dat Midway de Unreal Franchise heeft kunnen overkopen. Midway heeft geen enkel soortgelijk spel uitgebracht dus het zou me niet verbazen als de hele UC feeling verloren gaat.

    Desondanks wacht ik wel op deze titel. Lijkt me echt leuk om weer eens een über snel spel te spelen.
     
  12. Pro Maniac

    Pro Maniac Live Fast, Die Young

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd
     
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook. Ik ga niet al te veel verwachten van de gameplay en graphics e.d., want ik laat me wel verrassen als ie uitkomt. Ik ga niks lopen hypen enzo, want dan kan het alleen maar tegenvallen (Halo2, Fable) voor veel mensen.
     
  14. Pro Maniac

    Pro Maniac Live Fast, Die Young

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Viel reuze mee.
    Bij Fable waren er alleen maar dingen beloofd die ze niet konden waarmaken.
    Kijk dan ligt de schuld toch echt bij hun.
    Het kon er niet in omdat het dan te lang zou duren en het spel te complex zou worden.
    Moeten ze maar niet te veel beloven!
    En bij Halo2: geweldig, alleen het einde kon veel beter.
    Voor de rest.....ik kan niet stoppen met spelen!
     
  15. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt naast splinter cell 3 de release van het jaar, graphics worden één van de mooiste van ooit op de xbox en qua gameplay wordt het revolutionair

    alleen hopen dat de uitwerking goed is, maar wat ik zo in een preview zit dit ook goed
     
  16. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Raiden zit er in en ziet er vet uit. In UC II zitten ook de meeste multiplayer maps ooit dan in welk ander Unreal spel dan ook, het zijn er maar liefst 40! Tevens klopt het dat er hooguit 8 spelers tegen elkaar kunnen spelen maar de velden zijn voor Unreal begrippen aan de kleinere kant en de actie is meer gericht op close kombat dan long range en is ook fast pace. Ze konden ook voor 16 man gaan maar daar hebben ze doelbewust niet voor gekozen om de gameplay omdat je nu ook melee attacks kan doen zo goed mogelijk te balanseren. Ze kunnen heel snel bewegen en ook zeer hoog springen in iedergeval verder dan in UC 1. De engine loept heel soepel die trouwens van de grond af is opgebouwd speciaal voor de xbox en gericht op online play. Je kan heel soepel met 1 druk op de knop schakelen tussen 3rd en 1st person view maar uit de vele interviews die ik heb gelezen van het spel bleek dat veel mensen wanneer ze net het spel gaan spelen in de 1st person view spelen maar al gauw aan de 3rd person view gewend zijn en dit ook als voornaamste stand gebruiken bij het spelen van UC II. Ik persoonlijk vond UC 1 al zeer goed en kan niet wachten op UC II _O_
     
  17. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    In het OXM van maart komt een xbox live demo van UC2!
     
  18. Pro Maniac

    Pro Maniac Live Fast, Die Young

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
  19. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    wow ik kijk echt heel erg uit naar dit spel! ik heb net ff de preview gelezen en ik moet zeggen dat het behoorlijk wat goeds belooft. Vooral de combinatie met melee combat spreekt mij erg aan (en is volgens mij op de xbox tot op heden ook redelijk uniek!).

    Dit spel staat zeker op mijn verlanglijstje
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3

Deel Deze Pagina