Rsc

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 15 sep 2002.

1. masterape

masterape Guest

Jullie mening graag over dit spel.Want ik heb hem overgekocht van iemand wacht er nog op.Want ik heb gister een stuurtje van weer iemand anders over gekocht.Dus hoe vinden jullie het spel met/zonder stuur?

Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2002
  2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vindt het een leuk spel maar k heb em alleen nog maar zonder stuur gespeeld.. k vindt het met de controller zeer fijn spelen maar wel arcade achtig

3. masterape

masterape Guest

Heeft het een lange houdbaarheid.En je hebt sim en arcade maar wat is nu precies het verschil?

4. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik vind er nix an :)

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond het wel een kicke spel (heb hem nu verkocht) maar vond die houdbaarheid absoluut niet lang, vond het veels te makkelijk (wat PGR bv niet heeft) want als je ff gaat denken okee nu ga ik het rustig aan doen en alle bochten goed neemt dan win je nog ook en dan met 5 seconden voorsprong ofzo met die snelste karre.

6. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Hijs wel vet hoor lakker lang rallien en als je daar op uitbent geken kun je nog altijd MPen.

7. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook een tijdje gehad. Leuk spel, houdbaarheid is idd niet zo lang. Maar heb hem verkocht omdat ik wacht op CMR3.....;)

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Iedereen zegt dat RSC zo makkelijk is, is het jullie gelukt om overal 1e te worden (ook de downhill races)?

9. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Nee.......:'-(

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Kijk, dat bedoel ik nou.
    Met de snelste auto's de eerste banen rijden en 1e worden is makkelijk.
    Maar de downhill banen zijn echt super moeilijk, als je je auto hier niet aanpast kan je gewoon niet winnen.
    Ik heb trouwens nog geen ene Downhill race gewonnen.:'-(

Dus als je RSC zo makkelijk vind verwacht ik eigenlijk wel dat je enkele downhill races kan winnen. Zo niet, dan moet je hier niet gaan zeggen dat het zo makkelijk is, want dat is het NIET!
    Ik vraag trouwens telkens als een topic over RSC gaat of iemand Downhill races heeft gewonnen, meestal blijft het dan angstvallig stil...

Maar ja, als je dus overal eerste wil worden, ben je echt lang bezig met dit spel....

11. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Maar na een tijdje gaat het wel vervelen (vind ik). Dus ik denk niet dat iedereen nog voor die downhill races gaat zitten.....

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat is wel een goed argument.
    Beter dan alleen maar zeggen dat het spel makkelijk is en het geen lange speelbaarheid heeft....

Ik zelf blijf het een topspel vinden.

Deel Deze Pagina