Je mag een spel ook altijd nog inruilen als je het niks vind. Vooral bij de intertoys lukt dat vaak...
Re: Re: Re: kun je een spel eerst uitproberen? bij ons niet bij ons heet daat huuren ene kan jij niet lezen of zo moet je ff wat veder kijk en niet gelijk een dome opmerking maken want er staat nag wat onder net zo als onder dit bericht
Bij dimplus kan ik hem uitproberne als ik dat zou willen.. Maar voordat ik een games koop zoek ik eerst altijd info op het net (reviews,filmpjes, enz.) Om een beetje een indruk te krijgen.. Als ik de game dan heb gekocht, en het blijkt dat er toch nix aan is, dan kan je hem gewoon binnen 24 uur ruilen bij de meeste winkels..
Je kan toch gewoon een game kopen en als je hem niet leuk vind terug gaan naar de winkel en zeg dat je m wil ruilen. Als ze dan om een reden vragen zeg je gewoon dat het een kado was ofzo en dat degene m al had. Ik heb het nog nooit gedaan, maar volgens mij moet dat wel lukken hoor.
dat is toch niet zon probleem in iedere grote stad zit volgens mij wel een mediamarkt. Dan kan je toch met de trein? Zo ver hoeft het volgens mij niet te zijn.
Ik ben 14 dus Ik kan niet maar zo effe naar de grote stad 25 km verder! Ik mag nog geen auto rijden. snik
OK, wacht eens even volgens mij gaat iedereen aan het feit voorbij dat als je BV al 3 maanden op een spel zit te wachten, en het eindelijk uitkomt je het koopt en het valt enorm tegen, ja dan kan je het nog ruilen, maar waartegen, er zijn verder geen koele games meer, want alle games die koel leken heb je al thuis, dus moet je noodgedwongen je spel tegen een zaadspel ruilen, dat schiet toch ook niet op. Dammit dat was een lange zin, duidelijk voor iedereen???
kan je m niet gewoon in de winkel testen? als ik het vraag in mn winkel ( niet eens een proffesionele gamezaak) dan steke ze m gewoon effe in