hij was de baas en het is geen gelul, waarom geloof je het niet. je moet het gwoon heeel rustig aanpakken en trouwens er waren wel meer problemen: 1 ik had het besteld en kreeg na een week de game nog niet binnen en omdat ik er best naar uitkeek om het spel te kopen moest ik de game nogmaals kopen om vervolgens als ik de game op me mat kreeg de game naar frs te brengen en me geld terug te vragen maar ik kreeg de game niet, het was de LE dus weer naar frs toe om me geld terug te vragen. dus nu fable het weer niet deed vond hij het blijkbaar zo zielug dat ik een nieuwe fable kreeg
geloof je eht niet? vraag maar zelf. het ligt in wassenaar in wassenaar is er maar 1 dus kan niet missen
Nee idd als je nog garantie heb tot mei 2005 dan laat je je xbox repareren. heel makelijk Xbox customer care bellen en zeggen DE XBOX KRAAST MIJN GAMES, hoe moeilijk is dit? dan makken zij een reperatie aan en UPS komt je XBOX op halen en na plus minus 10 werkdagen heb je hem weer terug TADA moeilijk hoor echt moeilijk.
ik heb me xbox ook laten fixen en ook een nieuw spel gekregen. lees gewoon maar ff deze tread door.maar bedankt voor je bericht
Dit verhaal snap ik niet helemaal. LE?? Is er ook een LE van Fable dan?? Of heb je t nu over halo?? Maar goed, 'probleem opgelost'. Maar dan heb ik nog een vraag.. Is jou vader of een ander familielid toevallig baas van FRS? Ik ben blij voor je, eerlijk waar. maar dit gaat wel ERG ver! Kan me echt niet voorstellen dat een winkel zo veel kosten aangaat omdat jou cd bekrast is.
Mijn NFS was niet eens vervangen, dat vond ik niet leuk.. maar toch.. mijn xbox is toch kostenloos gerepareert. Maar dat ze jouw daarom een Halo 2 zomaar geven, vind ik erg raar en oneerlijk.