Burnout 3 Muziek

Discussie in 'Algemeen' gestart door Afroman, 25 nov 2004.

1. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    É mensen ik ben al een tijdje bezig met het uitzoeken hoe je nu je eigen soundtracks bij Burnout 3 krijgt, maar kan het niet vinden. Wie kan me helpen en leg het eens uit. Staat achterop dat het kan.

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Doe een cd in je xbox sla die CD op dus kopieér hem en dan ga naar Burnout 3
    Bij options zie je geloof ik EA nog wat staan druk dan op X en je ziet je muziek

3. Afroman

Leuk Bevonden:
    0
    Thx zal het proberen

4. Afroman

Leuk Bevonden:
    0
    MP3 OF OOK WAV bestanden ?¿?¿?¿?¿

5. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je CD's naar je hardeschijf kopieert doet hij dat automatisch in de goede bestanden.

6. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de EA Sport Games Trax, daar kan je alleen instellen of je een bepaald nummer, dat standaard in de game zit, wil horen in het menu, tijdens een race, allebei of helemaal niet.
    Sorry, als ik mij vergis! ;)

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Kan alleen met een KUCHmodchipKUCH

8. Afroman

Leuk Bevonden:
    0
    Nee lees maar achter op daar staat het dat je je eigen muziek ook kunt afspelen

9. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zelf wel effe proberen.

Ah, gevonden. Je hebt de audio CD dus gekopieert naar je HD van de XBOX en doet:
    Hoofdmenu > Driver Details > Settings > EA Sport Game Trax, je komt nu in de orginele playlist. Als je op X drukt, zie je jouw eigen nummers en kan je alles gaan instellen, waneer je ze wil horen enz.
    Als je bijv. 2 audio CD's hebt gekopieert naar je HD, moet je natuurlijk ook 2x op X drukken om de 2e CD te zien.

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Let wel op, niet alle xboxen lezen gebrande cd's, vooral de eerste xboxen lezen alleen orginele (en bepaalde merken cd-rw's).

11. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    die van mij pakt er idd geen. Maar ik gebruik de draai-je-eigen-muziek optie eigenlijk nooit.

Deel Deze Pagina