driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door serialheaven, 30 nov 2004.

  1. serialheaven

    serialheaven Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    bij take a drive hoe kan ik meerdere levels halen dan alleen miami an nice de auto's heb ik al van die de 10 gasten zijn ook dood alleen nu komt bij maimi de trucks 18 ton moet je die ook 10 keer kapot schieten of zo telkens heb ik er een paar neer ga ik terug staan ze weer overnieuw erbij :confused: iemand wel een idee ????
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar vraagt hij toch niet om ;) 'k vind het ook nogsteeds wel een leuke game, met name driving games en take a ride

    Leg even beter uit waar je nou precies bent... ik snap je verhaal niet helemaal :confused:
     
  4. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vraagt toch ook niet wat jij van het spel vind. Laat iedreen toch zeggen wat hij wil.
     
  5. serialheaven

    serialheaven Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    als je in maimi ben geef je eerst een paar jimmy's lood *) daarna moest je naar de munutiebunker als ik daar uit kom zijn er ± 50 van die 18 wielers die als een gek op me af rijden :'-( maar als ik die kapot schiet komen ze telkens over nieuw bij wat moet ik daar doen ??? die gasten toch wat lood geven of moet ik naar iets anders en die 18 wielers ontwijken ?? om dan de level istanbul te halen
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  6. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    'k ga tenminste op z'n vraagstuk in. Hij niet, laat staat jij.

    Ik zit al wel in istanbul maar weer niet welke missie je bedoeld als je 't over 18 en bunker hebt |:-

    Maar als je 't zo beschrijft dat ze blijven komen moet je gewoon verder.
    Volgens mij moet je ze kwijt zien te raken en terug naar die loods?
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  7. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef hem toch echt een hele goede site, en sorry voor het sarcasme :confused:
     
  8. kevinvg

    kevinvg whane game :D

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom zelf niet verder bij undercover op het laats kom je in een soort lood daar krijg je een auto en geld als je dan zo snel mogelijk naar buiten rij door de raam kom je op een gegeven moment uit bij de los plaat waar alleen conteners staan 1 blok gelijk de weg maar ik moet die wagen bij maimi wel menen om naar de volgende level te gaan is als ik het goed heb de 1e laatste level van maimi
     
  9. serialheaven

    serialheaven Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar heb gekeken alleen sp2 staat er op geen xbox :confused:
     
  10. serialheaven

    serialheaven Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ol' Capone bij maak een rit moest je eerst 10 timmy afmaken en daarna toch naar de munutie loods in maimi dat is de 2e opdracht als je die gedaan heb en je loopt naar buiten is de cheat code 18 Wheeler Anarchy Mode (Timmy's attack with Semi's) ingeschakelt maar wat moet je met die 18 wheelers doen overhoop schieten kan maar dan komen ze toch telkens overnieuw bij
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2004

Deel Deze Pagina