New Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door GForce, 15 sep 2002.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik wilde graag een nieuwe console kopen en toen was ik aan het twijfelen tussen XBOX en NGC. Aangezien de XBOX grote games in het verschiet heeft (Splinter Cell, Delta Force : Blackhawk down en Diablo :cool: heb ik hier voor gekozen. Ik ga dus deze week een XBOX halen :p

Nu is mijn vraag welke games er goed zijn. Ik zat te denken aan Hunter : the Reckoning. Ik zoek dus RPG spellen of spellen met een vette CO-OP mode. Weten jullie zo welke spellen aan te raden zijn ?

GFORCE

2. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Halo die moet je halen echt waar das de beste!!
    EN coop zit erbij en heeeeeleeee vette multiplayer en met ene kabeltje kan je ook nog is tegen elkaar over 2 tv's!

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik HALO al gespeeld maar ik vind m zwaar tegen vallen. De CO-OP mode is wel leuk maar de gameplay vind ik erg zwak als je m bv vergelijkt met Perfect Dark wat op een 64 bit cinsole draait.

GFORCE

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kom jij op Diablo voor de Xbox? :confused:

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Er komt wel een game van blizzard, maar Diablo? Hoe kom je daar nou bij?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ergens gelzen op een XBOX (engelse) site.

GFORCE

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5

Uhh het maakt tegenwoordig niks meer uit hoeveel bits een console is. Elke pc is namelijk maar 32 bits (windows 2000 en XP) 98 en 95 zijn zelfs maar gedeeltelijk 32 bits (soms 16). Een 32 bits console kan gewoon 32 bits in een string gooien en hem lezen (dan denk je misschien hey dan gaat het toch sneller hoe meer bits je hebt) ja dat klopt alleen tegenwoordig word alle grafisch geweld berekent door de videokaart (en spellen zijn bijna alleen maar grafisch). En tegenwoordig worden grotere snelheden behaald door truukjes uit te voeren en bepaalde technieken te verbeteren.

En als je HALO gespeeld hebt op zon xbox in de frs ofzo dan mag je de graphics met een factor 10 vermenigvuldigen want die tvs die ze daar gebruiken zijn echt slecht.

BTW: kap met je naam onder elke post te zetten is very irri

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee en vriend heeft een XBOX en die had HALO. Het spel ziet er grafisch inderdaad goed uit. Maar na 3 missies te hebben gespeeld vind ik niks meer en das toch niet goed voor zon veel belovend spel of wel soms.

GFORCE

9. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Okee we beginnen weer met je naam achter je posts KAPPEN DAS VERY IRRI.

Maarja HALO was wel een super spel alleen je moet er inderdaad van houden. Maar zeker aan te raden voor lan play dus bv. 5tegen5.

als ik jouw was zou ik zeker Hunter kopen is namelijk soorrt RPG en heeft vette co-op (met ze 4 ren).

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Thanx. Ik vind HALO zeker wel vet maar ik vind dat het te snel saai wordt. Kan ik Hunter een beetje vergelijken met Dynasty Warriors of is het anders ?

Zijn er nog meer echte RPG zoals Final Fantasy en Breath of Fire ?

11. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja alleen is hunter wat darker en dynasty warriors iets vrolijker. Maar als je halo alleen maar saai vind worden zou ik hem toch kopen want het verhaal erin vond ik super (veel wendingen). En alleen voor het laatste level is de game het al waard.

12. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wacht op Morrowind! en wacht op unreal championship! (RPG en CO-OP) dat zijn 2 goeie spelen! morrowind weet ik niet wanneer die uitkomt en unreal championship dacht ik op 20 november:D

13. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    enclave, en binnekort morrowind 3

14. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    the elders scrolls 3: morrowind ]:-

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik HALO al in 1 dag uitgespeeld op Heroic en weet dus hoe het verhaal gaat. Verder vind ik de graphix wel relax alleen is het spel gewoon weg steeds het zelfde. Leukste level vond ik HALO en the MAW verder waren het echt scheit levels.

Hoe gaat Morrowwind precies. Of is het zon 3D RPG want die zijn nep. Ik zoek van die spellen als Final Fantasy of Diablo.

16. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enclave is ERG gaaf als RPG. Super graphics en leuke gameplay, het enige is dat er nogal weinig savepoints zijn. Maar ook dat valt wel mee aangezien er na iedere missie geautosaved wordt.

Persoonlijk vind ik deze gaver dan Hunter, want Hunter is een RPG die duidelijk meer gefocussed is op hack 'n slash. Je kan Hunter maar goed met twee of alleen spelen, met meer ga je elkaar in de weg zitten in het scherm en beperkt het de bewegingsvrijheid teveel. Dat is natuurlijk ook weer persoonlijk, want je zou er ook aan kunnen wennen.

BTW Enclave is wel alleen single-player.

Laatst bewerkt: 16 sep 2002
  17. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond van HALO ook snel het leuke ervan af en de guns vind ik maar beperkt!! Maar enclave lijkt me weer een TE moeilijk spel om uit te spelen en vooral met die weinige savepoints!! Of is enclave redelijk goed te spelen en niet te moeilijk??(zoja laat dan een reply achter dan ga ik hem bestellen) Maar morrowind lijkt me eigenlijk nog moeilijker om dat je in zo een enorme levels zit, je weet dan toch niet waar je naar toe moet!!? Maar zijn er al mensen die hem hebben want ik kan ze bestellen en zou graag dan een reactie willen?? en vooral welke beter is tussen morrowind en enclave??? en nog even een vraagje is "wordt conflict desert storm een goeiuh game???

alvast bedankt!!

18. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de demo van enclave en ik vind het niet echt leuk. Het ziet er wel heel vet uit maar het is de hele tijd maar met je zwaardje slaan of met je pijlenboog schieten.....:{

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ok ik heb vandaag de XBOX gehaald samen met de Advanced RGB kabel. Ook heb ik 3 controllers mee genomen en de spellen :

Hunter
    Fusion Frenzy

Tja ik vind multies nou eenmaal erg vet.

Verder wacht ik nog op de goede titels die binnenkort verschijnen.

20. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Are you loco man?

Je kan kiezen uit rsc, pgr, doa, halo, amped, jsrf, payne , thps, moto gp (en voorruit dan maar pow, buffy en Turok)

maar wat kies je .....Hunter en FF

waarom heb je ook niet meteen bloodwake gehaald

Deel Deze Pagina