[help]aux aansluiting

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Blapje, 4 dec 2004.

1. Blapje

Blapje leetoonar2k5

Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde mn boxie ff op stereo zetten (kenwood) ennum ik haal dus rode en witte tulpstekker uit mn scart en probeer m naar mn stereo toe te brengen, wat denk je, te kort. Kan ik gewoon de orginele kabel van xbox voorzichtig opensnijden zodat de 3 tulpstekkers zeg maar splitten? (zodat ze dus ook langer worden)

hoop dat 't duidelijk genoeg is zo :)

Laatst bewerkt: 4 dec 2004
  2. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, Ga naar Dixons of een andere electronica winkel, en haal daar gewoon een kabel van de lengte die je nodig hebt met aan byde kanten tulp (meestal zijn ze aan allebei de kanten manntjes) dus dan koop je 2 vrouw vrouw verloop stukjes, die vrouw vrouw doe je in de tulp van je xbox uitgang en daar sluit je dan weer die kabels op aan (die met Man man), en tadaa je ken hem zo in je sterio douwen.

Greetz Sebas

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je hebt ook wel audio tulp-verlengkabeltjes, dus 2x mannetje / 2x vrouwtje. Dat zou het makkelijkst zijn.

Maar deze thread hoort hier niet thuis. Blapje, voortaan moet je eerst even kijken in welk forum je vraag het beste past. Dit is het gedeelte voor website opmerkingen, jouw thread hoort in het hardware forum thuis. Ik verplaats hem.

4. Blapje

Blapje leetoonar2k5

Leuk Bevonden:
    0
    jo sorry man, beetje verkeerd gekeken, dan koop ik wel ff zon kabeltje... slotje dus

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad beetje zonde om de kabel te spitsen als je gewoon een verlengstuk kan kopen. Bij mij zit er nu al wat extra meters draad aan :p

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm dus ook aan m'n stereo aangesloten, en inderdaad gewoon met een verlengstukje er tussen!

7. Blapje

Blapje leetoonar2k5

Leuk Bevonden:
    0
    wat kost zown verlengstukje ongeveer ?

8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    moet je ff op internet zoeken naar bijv. www.dixons.nl of een andere media winkel bij jou in de buurt.

9. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    moet je ff op internet zoeken naar bijv. www.dixons.nl of een andere media winkel bij jou in de buurt.

10. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook opengesneden, kan prima.....Het is alleen een kunstof omhulsel , heb er geen problemen door gekregen *)

11. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het risico niet wagen... zon verlengstukje kost 5 euro terwijl je xboxkabel 25 euro is, strax heb je geen geluid en moet je weer een nieuwe aanschaffen |:-

12. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :9 Gewoon goed en precies snijden , zo moeilijk is het niet.

13. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon je beurs trekken zoveel kost het niet.

14. Blapje

Blapje leetoonar2k5

Leuk Bevonden:
    0
    maarjah ik koop wel ff zon verlengkabeltje, snijden is mss wel goedkoper maar alsik m ooit nog moet verkopen he ;)

15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Het snoertje wat ik heb (man <-> vrouw) is 3 meter lang en kostte ongeveer 3 euro (dacht ik). Die dingen zijn dus helemaal niet duur.

16. Blapje

Blapje leetoonar2k5

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt JKI kga maandag wel ff langs elektronics zaak fzow, ik heb maar 30 cm nodig dus neem gewoon de kortste :)

17. Xboxmansion

Xboxmansion Xbox Hooked:D

Leuk Bevonden:
    0
    Of koop gewoon een 5.1 setje 8)

18. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    heb je maar 30 cm nodig?? Die kostten maar 1 (max 2) euro. En je hoeft trouwens niet eens naar een elektronica-zaak, ik heb hem gewoon bij de hubo gekocht (weetjewel, die doe-het-zelfwinkel)

19. Blapje

Blapje leetoonar2k5

Leuk Bevonden:
    0
    of verspil je geld gewoon als je pro box0rs hebt...

@ JKI, ik woon net zo dicht bij elektronica shop als bij een diy winkel ;)

20. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik toch naar de hubo gaan als ik jou was, dan krijg je vaak een snoepje als je iets koopt 8) ;) :+

Deel Deze Pagina