[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    heej ik weet wat we moeten doen na die lijken... ga gelijk links tegen het muurtje gebukt de gang door en dan snel die 2 neerschieten ... lijken verbergen en dan die kamer daartegenover is een kist om je beter te maken ( heb een hele tijd geduurd voordat ik dat door had)


    ik hoop dat je hier iets aan heb
     
  2. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou nog een vraagie want ik zit nou in jeruzalem en daaar moet ik naar een soort kerk ofzooow maar telkens als ik door een straat loopt met rechts een gebouw met glas en lood ramen dan word ik gezien........ ik zit net na dat ik die machine geweer heb gehad
     
  3. Jote

    Jote Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in level 2. Ik heb een zekere François moeten opzoeken en zijn telefoon afnemen. Daarna moet ik denk ik naar buiten geraken. Maar als ik naar boven klim en via die schacht naar buiten wil (allé, ik denk toch dat het naar buiten is), word ik telkens vergast.
     
  4. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet in die ''schacht'' eerst maar links gaan, dan kom je in een kamer waar die vent met die telefoon zit. als je die heb gepakt moet je weer uit die kamer gaan en de timer afwachten in ket kamertje waar je daarvoor was (niet ik die kamer met die vent) of je moet op die ton schieten door de ventilatiegaten (ik weet niet zeker of dit werkt). daarna kun je wel verder lopen zonder vergast te worden.
     
  5. kevinvg

    kevinvg whane game :D

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    hierbij het dood schieten van de 2 soldaten naar de hond lopen schiet die dood ga dan links de deur open maken en pak je stikkie cam schiet net voor de andere deur en ga met de cam naar hun gericht nu luister je hun code af daarna heb je hem
     
  6. kevinvg

    kevinvg whane game :D

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    bij kundang camp, indonesia
    kom ik op een stuk waar een schijnwerpens staan die heb ik gehaalt daarna ben ik de huis binnen gegaan en heb op die ene gozer gewacht naardat hij weg is heb ik de lampen uitgedaan en als je recht door loop de swits uitgezet daarna loop ik terug waar de camera boven de deur hangt schiet die kapot daarna de laptop en ff ammo pakken. daarna ga ik weer door die deur om verter te gaan alleen helaas kom ik op dit stuk niet verder wat of hoe ik het ook doe die gozer doodschieten ik ga telkens af weet iemand hierbij een oplossing ????
     
  7. serialheaven

    serialheaven Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    kundang camp, indonesia

    daar zit ik ook vast ik kom steets bij sandocan en die blokt telkens de deur alle deuren zijn op slot en hem neerslaan ben je af schieten ook of wat andere tools iemand raad ?
     
  8. wustlich

    wustlich Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moest je gewoon hem afluisteren, als ie dan wegloopt z'n computer bekijken en dan weer uit het kamertje lopen en de gang rechts ervan doorlopen. Aan de achterkant wacht dan die kale amerikaan die je helmaal aan het begin had gesproken. Die geven je dan dekking, zodat je door kan lopen --> einde level
     
  9. Iceman011

    Iceman011 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik heb het spel sedertvandaag
    eerste missei ambasade
    ik zit vast boven in dat huis
    wat moet ik doen? naar beneden gaan? of terug de tuin in??
     
  10. Je hoeft volgens mij zowiezo nooit terug te gaan. Kijk goed rond of je ergens een luik, cabel, regenpijp etc. ziet waarmee je verder kan komen.
     
  11. Iceman011

    Iceman011 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    niets echt niets als ik naar beneden ga sta er iemand ie loopt weg maar komt dan terug maar ik kan beneden nergens naar toe zonder dat iemand mij zijt
    der zittn er daar ook nog 2 te puzzelen
     

  12. Kill die gast en ga verder!!
     
  13. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet die Ingrid Karlsson vinden, alleen er zijn daar beneden 3 bewakers en ik mag niet schieten. 1 loopt rond en 2 anderen zitten iets te bespreken. Hoe kan ik ze uitschakelen?
    En, waar zit Ingrid?
     

  14. Volgens mij weet ik wel welk stuk je bedoelt. Is een vrij lastig stukje.
    Ik heb daar eerst alle lampen kapot geschoten en ze toen stuk voor stuk vastgegrepen en K.O. Gemept.
     
  15. Iceman011

    Iceman011 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    wel daar zit ik ook
    kan iemand helpen?
    ik heb echt al alles gedaan
    als ik de lichten uitschiet dan staan ze helemaal anders de guards dan in het begin dan is et nog onmogelijker denk ik
    iemand tips??
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  16. serialheaven

    serialheaven Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    als je in het huis ben kill eerst de gast die op de overloop sta doe je dat niet schiet hij je dood dan een par lampen kapot schieten fluit de 1e naar je toe zodat hij op een goede plek ergens stilstaat kil die gast door hem neer te meppen dan die 2 bij de puzzel schiet de (hang)lamp kapot zo gaan ze uit elkaar dan de rest van de lampen kill ze en dan als alles dood is kun je naar achteren lopen dan links de deur door ben je die daar door gegaan LOOP in de schijnwerpers (deze keer mag het wel omdat boven een gast met een warmte bril staat kill die dan kom je bij een meid uit praat er mee loop naar beneden kies die andere deur daar staan nog 2 á 3 gasten schiet 1 overhoop klim de toren in zet de licht uit dan naar beneden schiet de lamp bij dat huis uit dan 1 kogel gebruiken voor die andere gozer en je missie is uit

    suc6
     
  17. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar, als je fluit komen ze niet helemaal naar boven. Er is 1 trap, dan een stuk niks, en dan de trap naar boven. Waar moet ik gaan zitten om hem te killen dan serialheaven?
     
  18. serialheaven

    serialheaven Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    de 1e gast schiet een lamp kapot die boven de trap hang als hij het hoor komt hij kijken wat er aan de hand is fluit hem naar je toe en ga dan op een gegeven moment achter hem staan en knal hem neer (zonder wapen) door op de rechtse trigger te drukken dan de andere 2 schiet de hang lamp kapot die bijna boven de vuur is die 2 gasten gaan dan op onderzoek uit en 1 van hun ga naar het vuur de andere gaat bij een klein stukje duurstaan links diet die 2 lampen dan boven hem kapot als hij daar sta zodat het donder wordt dan de 1e die NIET bij de vuur sta kill je eerst omdat hij in je gezichts veld van die andere in kijk :p dan die gast bij de vuur knal hem van achteren neer alls ZONDER TE SCHIETEN
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2004
  19. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik zit ook vast bij die sodano ofzo en ik moet die sticky cam afsgieten.
    Ik snap wel wat ik moet doen maar volgens mij heb ik geen stickycam meer:confused:
    Want dat ding die naast die sniper staat is geen stickycam maar ander soort camera, maar daar kan ik hun niet mee afluisteren...
    En ik heb geen zin om heel de missie opnieuw te doen weet iemand waar ik die sticky cam kan pakken of doe ik iets fouts? want ik zou niet weten hoe ik dat ding dan zou moeten selecteren
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft verder ook helemaal geen andere gasten op je dak krijgen. Nadat Sadonno klaar is met bellen en weg door de deur gaat, hack jij z'n laptop. (Eerst camera kapot schieten!) Als je dat gedaan hebt ga je terug naar de plek waar je vandaan komt. Als je dan richting de kamer kijkt waar hij inzit dan moet je naar rechts... om het hoekje en dan loop je heel die gang uit tot je bij een deur komt. Als je die open doet komen er allemaal gasten op je af die met zaklampen op je schijnen. Dan moet je helemaal stil blijven staan. Dat krijg je trouwens ook nog te horen van Lambert. Die verteld ook dat je hulp krijgt dus gaan die gasten er weer van door. Dan probeer jij ze nog te killen. En na dat je dat gedaan hebt moet je effe een stukje lopen en dan heb je de missie uit. Dan kom je in Jakarta. Leuk level: Moet je Sadonno pakken!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina