Rainbow Six 3: & Black Arrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door pobo, 4 dec 2004.

1. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi
    ik wou dus een nieuwe game kopen en zag Rainbow Six 3 want ik wou het wel eens spelen.
    dus ging ik info zoeken maar toen zag ik ook Rainbow Six 3: Black Arrow en allebei kosten rond de €25,
    Dus welke moet ik nemen ik heb geen live en ik heb gehoord dat alleen
    Black Arrow ofline multiplayer heeft en ook co-op en das vet :D
    dus welke moet ik nemen :9

2. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm er zijn een paar dingen waar je bij Rainbow 6 of Blackarrow op moet letten.
    1: In Rainbow 6 zijn meer missie levels. Volgens mij 5 meer dan in Black Arrow.
    2: Maar in black arrow zijn er meer speelstanden.
    3: In black Arrow kan je met een vriend die missie's samen op een Splitscreen spelen.
    Dit kan niet in Rainbow 6.
    Ik zou persoonlijk voor Black Arrow gaan.
    Of je probeert ze alle twee te kopen. Ik vindt die missie's van de Rainbow Six Serie altijd leuk om te spelen. Maar anders zou ik gaan voor Black Arrow gaan daar krijg je denk ik meer waar voor je geld.

Laatst bewerkt: 4 dec 2004
  3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Rainbow Six 3 is een stand-alone game. Black Arrow is een soort uitbreiding daarop. Dus paar nieuwe missies, vandaar dat ie ook goedkoper is dan de originele Rainbow Six 3.

4. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja.. die kun je vergelijken met Ghost Recon: Iland Thunder bij Ghost Recon. Een soort van uitbreiding waarbij je de orgi. game niet nodig hebt, maar gwoon een paar aparte missies kunt spelen.

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor black arrow gaan, maar je moet overwegen dat er nog meer goede shooters uit zijn gekomen.

6. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zou voor black arrow gaan. Wel minder missies, maar veel leukere levels en betere (moeilijkere) AI. Ik heb beide games te ruil, pm me maar als je interesse hebt.

7. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    wat is ongeveer dan de speelduur van black arrow,

edit:Headcollector je hebt een pm

Laatst bewerkt: 5 dec 2004

Deel Deze Pagina