Plaatjes zijn van meneer Bloodcloth's TV setup zelfde als die van de eerste twee pics, alleen in daglicht. zal de naam van de tv ook posten als ik er achterkom
HDTV, weet niet merk: 55" Samsung HDTV: JOngens morgen ga ik naar Canada ik kom nooit meer terug en kom nooit meer mijn huis uit en ik koop als eerste een HDTV en rantsoenen voor 5 jaar tot de Xbox 2 uitkomt dan ga ik naar buiten om nieuw eten en een Xbox 2 te halen.
ach... in mijn kleine kamer lijkt mijn 70 cm buisje ook wel aardig groot, omdat de rest zo klein is. HDTV komt toch voorlopig nog niet hierheen, dus ken nog wel ff sparen hehehe
wow, maar dan heb je er niks ana omdat je hier geen HDTV signalen kan krijgen whaha! naja, wel cool voor Xbox...
wanneer komt die dan hier??? je kan trouwens toch ook al van die projectors kopen hier in europa? die hebben ook een diameter van 350cm. was vandaag bij wannahaves
ach,jah wel leuk Wij hebben trouwens op zolder nog een iets oudere projector liggen. (komt uit een cafe) Daar werdt hij gebruikt voor als het wk op tv kwam en nederland toevallig in de finale zat. Hoe we er aan komen: Mijn vader repareert gokkasten, flipperkasten en andere speel automaten. Dus hij komt bijna elke dag wel in een paar cafe's door nederland En toen vroeg zo'n cafe eigenaar of hij hem zou hebben en toen zei mijn pa "ja" Wij hebben trouwens ook een biljart en zo'n video game machine van namco in de schuur staan. (is wel leuk om af-en-toe op te spelen)
jah je kan je x-box gewoon aan zo'n projector aansluiten, want hij heeft zo'n rood,wit en geel aansluiting (ben de naam ff kwijt) wij gebruiken dat ding niet echt (is ook zeer groot) Maar ik heb mijn dreamcast er een keer op aangesloten en dat beeld was nix mis mee. (misschien niet super mooi maar toch wel redelijk)