Ghost Recon 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 25 nov 2004.

1. Cyberia

Cyberia Guest

Ik heb Ghost Recon 2 uitgespeeld. Vond de Lone Wolf missies heel cool! De missies waarin je bepaalde dingen zoals bijvoorbeeld een brug of een bunker moest verdedigen zijn echt saai. Ook vind ik dat je teamgenoten HEEEEL stom zijn. Je kan zelf beter een Sniper Rifle nemen, want je teamgenoten kunnen er niet mee overweg! Quarry is echt een supervet level voor Lone Wolf. Lekker sluipen en allemaal headshots maken, heerlijk!!

ness
    ps, waar die special features goed voor zijn weet ik nog steeds niet... :confused:

2. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga is even kijken op de officiele site.

3. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alles even doorgelopen, maar wat ik niet goed snap, kan ik samen met mn broertje via xbox LIVE co-op de campaign spelen?? vanwege de afstand is live ideaal voor ons , alleen zijn er weing games waarbij je via live co-op een campaign kan spelen, kan wel met full spectrum warrior geloof ik

Laatst bewerkt: 4 dec 2004
  4. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    tering zeg... ik werd net gewoon 5 keer achter elkaar door een team gast gemolt :mad: , het is zeker wel een dol spel online maar ik heb het single player niet echt gespeeld nog :p

5. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan via live coop spelen, helemaal top alleen vind ik het jammer als je missie online gaat spelen dat je dan niet kan respawnen. Het zou beter zijn geweest als je dat gewoon zelf kon in en of uitschakelen.
    Missie via live spelen met bekenden is cool zeker als je een goed team hebt wat goed kan samenwerken. ;)

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    nee respawns zuigen in een spel als ghost recon maar je kan wel respawne met fire fight(dan heet het anders en met iets ander ook)

7. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    nou jij bent ook lekker slim! in een klein stil hoekje dan kom je ook niet veel tegen! je moet juist rond lopen. behalve met satalite
    ik krijg hem waarschijnlijk vanavond.
    Gamertag Last Covenant! nieuwe. voeg me maar toe wie Ghost Recon 2 Speelt

Laatst bewerkt: 5 dec 2004
  8. Soulrebel

Soulrebel G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    weetf iemand of vandaag de winkels in rdam(stad) open zijn?? of zijn ze geslotn doordat sinterklaas gedoe

9. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is egt zo goed. De gameplay is stukken beter dan de eerste en de graphics zijn ook heel erg mooi. Dit is gewoon must-have voor iemand die van shooters houdt. De missies zijn ook heel erg gaaf. Je kan ook met z'n vieren op xbox live en dat is te gek! Je mag mij toevoegen als je wilt: gamertag: Levathian.

10. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag wat reviews, o.a. bij Gamekings .... en ik geloof best dat een game als deze op console best leuk ik .... alleen, laten ze het van PC weghalen .... wel jammer .... Rainbow Six: 4 wordt ook zo'n misbaksel als dit .... wederom leuk op console, maar ik hoop dat ze voor PC wat beters in petto hebben. In GR1 en RB6:3 op PC ben je ten minste in 1 keer dood, dit is zo arcade als de tandjes (zoals het op console niet anders kan vanwege het feit dat je simpelweg niet zo goed kan richten als op PC). Dus hoewel ik die arcade-sh** redelijk toejuich voor console, hoop ik dat deze reeksen WEL een waardigere opvolger op PC krijgen dan dit. Ik denk dat de PC community in huilen uitbarst als ze deze troep op PC gaan uitbrengen!

Laatst bewerkt: 5 dec 2004
  11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb de game net gewonnen, hopelijk vind ik het wat.
    Anders gaat ie direct door X-Bazar op. :cool:

12. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heb ook net de game gewonnen !!! 8)

Ben zeer benieuwd hoe ik deze ga vinden. Ook bedankt namens mijn vriendin _O_

13. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    3 op een rij, heb em ook net gewonnen:D

14. BoxWarrior

BoxWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wees maar blij dan want hij is geweldig !!!
    Level 3 in 'Lone Wolf' mode is super.
    Heerlijk sfeertje.
    Onverwachte sluipmoordenaar.

15. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    de respawn is ook net als in mission in firefight uitgeschakeld, maar je zal wel battle bedoelen, dit is ook een soort firefight. _0/

16. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens alle wapens geunlocked, en deze kan je dus allemaal on-line gebruiken. Neem bijv. de wapens van chinese makelij, best cool.
    _0/

17. RiCo!!

RiCo!! Guest

waar staat het "menutje" van de special features ?? ik kan het niet vinden...
    En deze game is egt een topper!!!
    alvast bedankt!

18. Herman te H.

Herman te H. masterchief

Leuk Bevonden:
    0
    damit deze game ruleerd *) Heb nog niet super veel gespeeld want heb haast geen tijd :'-(

het is niet het makkelijkste spel wat ik ooit gespeeld heb _O_

Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  19. RiCo!!

RiCo!! Guest

nee het is idd niet erg makkelijk ..maar cker wel ERg leuk!
    Zullen we een datum afspreken voor de mensen die op xboxconnect spelen ..(net als ik :p) dat we dab gewoon met ze alle gaan op een bepaalde datum en tijd ??

20. Herman te H.

Herman te H. masterchief

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog steeds mijn live dinges nog niet in orde maar ik moet ook nog zown headsetje kopen of iemand moet er 1 goedkoop aanbieden O-)

en is het ook zo dat je een creditcard nodig hebt om alsnog een acount aan te maken want ik heb namelijk 2 keer de 2 maanden trial 8)

Deel Deze Pagina