Prince Of Persia 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door XeoN, 8 aug 2004.

  1. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Zijn er al mensen die het spel hebben uitgespeeld? Zo ja, hoe was ie??? Beter als deel 1?
     
  2. Remenic

    Remenic Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit dus zo fucking vast. Ik heb de puzzel in de 2e toren opgelost, nu moet ik naar de eerste toren. Welke kant moet ik op??
     
  3. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou even kwijt dat WW echt een vette game is.
    Niet alleen de gameplay maar ook het verhaal. Naar mate je verder komt ontwikkeld het verhaal zich echt super. Je staat echt te kijken hoe het nou allemaal zit. Hij is cker beter dan SOT.
    Ik heb em nog niet uitgespeeld, dat komt gewoon omdat het ene lange game is waar geen einde aan komt.
     
  4. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het wordt cker moeilijker. Nogal logisch toch, naar mate je verder komt krijg je steeds moeilijkere tegenstanders enz.
     
  5. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je er ongeveer over gedaan? Ik heb ook best al wat uurtjes erachter gezeten maar ben nog niet tot het einde.
    Wel al hele vette nieuwe stukjes/filmpjes gezien.
     
  6. Remenic

    Remenic Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al één van de puzzels opgelost? Ik heb die bij de rechter toren opgelost, maar ik kom niet verder. Je wilt vast wel zo behulpzaam zijn om mij even te vertellen welke kant ik nu op moet he?
     
  7. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Der zitten veel grafiche bugs in het spel die er makelijk uit gehaald konde woorden. :mad:

    Vreemd vind ik wel dat ik er niks over gelezen heb dus ik vraag me af of ik de enigste ben die daar last van heefd :confused:

    Maar voor de rest is het een top game. :) Ik loop er vollop van te genieten ;)
     
  8. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las op gamespot dat de PS2 en Xbox versie's her en der wat bugs hebben .... geluidsbugs voornamelijk voor de Xbox dacht ik me te herinneren, maar misschien dat die grafische bugs van de PS2 ook in de Xbox zitten.

    Ikzelf heb in dit geval de Cube versie genomen .... voor mij de betere controler voor dit soort games .... Splinter Cell 1 & 2 heb ik bijvoorbeeld voor de Xbox om diezelfde reden.

    Ik zelf enigszins vast .... althans ....

    in het Gardens level, dan kom ik bovenaan, zegt vriend Prince, dat íe terug moet naar een andere tijd .... ik kan daarboven dus nergens heen, maar ik loop terug, eerst een confrontatie met de ravenknakker .... dan moet ik terug zien te komen. Er gaat zo'n balk met punten op en neer, maar hoe ik ook wall-walk, ik kom niet bij dat touw. Hoe ga ik dat doen?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2004
  9. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je wat preciezer zijn? Heb je de linker toren al opgelost?
     
  10. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt geen idee waar je het over hebt in je spoiler :confused:
     
  11. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh ik zit nog in t begin :/ je ragt dat kraaiending voor t eerst neer, dan spawnt ie ergens boven, daar kom ik ook nog maar dan spawnt ie een 3e keer, hoe moet ik daar komen?
     
  12. Remenic

    Remenic Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej, ik ben eerst naar de rechter gegaan. Volgens mij is dat ook de enige kant die je op kan gaan de eerste keer, of niet? Want als ik al meteen naar de linker toren had kunnen gaan dan moet ik dus zeker gewoon weer het hele traject terug lopen...

    Mijn vraag is dus: hoe kom ik van de rechter toren naar de linker toren?

    Dank je wel dat je me wilt helpen!!! _O_


    [​IMG]Hier ben ik nu dus. De puzzel heb ik opgelost (het water stroomt, en zo'n slot ofzo is geunlocked), maar nu weet ik niet welke kant ik op moet. Er zijn 2 deuren (boven en beneden één) maar ik krijg ze beiden niet open...
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2004
  13. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu Sand Wriath geworden en heb die gevleugelde baas verslagen.

    Probleem is dat ik niet voorbij het gangenstelsel na die baas kom. Eerst een paar zwaarden uit de muur waar ik nog wel langskom, vervolgens een draaiende messebalk die van boben naar beneden langs de muur gaat. Ook dat muurtje kom ik nog wel op. Maar dan staat er een stilstaande messebalk recht voor m'n neus en ik zie geen mogelijkheid er langs te komen...:mad:

    Wie kan me helpen?
     
  14. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand hem al uitgespeeld en kan vertelle hoelang ie er over deed
     
  15. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan vlak voor die messebalk gaan staan aan de linkerkant. Wallrun omhoog tegen die pilaar en naar achter springen en je bent erover heen.
    Succes!
     
  16. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je probleem en ik kan je helpen.
    Draai de hendel zover totdat het 'uitsteksel' naar die waterval wijst. (volgens jouw screenshot)
    Nu loop je naar die kleine toren toe, spring je op dat klein blokje wat ervoor staat en wallrun je omhoog. Nu pakt ie de rand van die kleine toren vast.
    Klim erop en de rest mag je zelf uitzoeken!
    Succes!
     
  17. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    hey kben nu bij tweede portal aangekomen maar ik snap 1 ding niet hoe weet je nou van tevoren of je in het heden ver moet gaan spelen of in het verleden???? want speel nu met het idee van speel ik nu wel in goede tijdsperiode.
     
  18. Remenic

    Remenic Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik dus al gedaan om de waterval te activen bovenin, om zo het eerste slot te ontgrendelen. Nadat het water naar beneden stroomde kwamen er allemaal vrijanden, die heb ik verslagen. En dan?
     
  19. Remenic

    Remenic Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem had ik op een gegeven moment ook... en heb ik af en toe nogsteeds... Sommige mensen willen onderstaande misschien helemaal niet weten. Echt een spoiler is het niet, maar het vertelt wel een beetje hoe het spel in elkaar steekt.

    Er zijn verschillende portals, en tot nu toe ben ik eigenlijk steeds door andere portals gegaan om verder te komen. Je moet er ook rekening mee houden dat wijzigingen in het verleden invloed hebben op het heden. Dus als je in het heden vast zit moet je vaak naar het verleden gaan om daar iets te veranderen zodat je in het heden weer verder kunt. Door dan in het heden een nieuwe portal in te gaan kom je weer een stuk verder in het verleden.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2004
  20. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan loop je tog steeds dezelfde weg?
     

Deel Deze Pagina