zit echt met een vet probleem welke van de twee is echt de mooiste beste en krijg ik geen spijt van kopen please HELP _0/
heb nfsu2 en halo2 eh..... ik vind halo 2 boeiender..... maar dat segt nog nix.... bij nfsu2 rijd je naar de ene wedstreid (of het nouw drag, drift etc. is) dan ben je klaar dan ga je naar de volgende ik vind het seirues HEEL SAAI worden.... of eh... vind het gewoon saai.... nu en eh.... halo 2 kan opsgi owk wel gaan vervelen maar wel veranderingen in gameplay niet zoals bij nfsu2...... maar online is het wel strk.... maar nfsu2 owk weer dus het is maar waar je voor kiest..... online of single player en wat voor smaak je dan hebt.... verandering of hetselfde van hetselfde... (volgens mij heb k je hier nix mee geholpen maar tog....)
topic? jij helpt iemand ook echt wel he metalen markie door gelijk te vertellen dat deze topic geen zin heeft dhuhuuuu
hij zegt toch ook nog wat anders joh. maar je moet zelf beslissen. lees reviews, probeer het te spelen bij anderen. dan kom je er vanzelf achter wat je het leukst vindt.
Wij kunnen niet voor jou beslissen wat je moet kopen. Je kunt ook geen street-race game vergelijken met een shooter. Mijn advies, als je er toch van plan bent 1 te kopen... Koop bijvoorbeeld Halo 2. Speel 'm. Bevalt ie niet, breng je 'm terug en neem je NFSU2 mee. Of je zoekt ze beide voor een leuk prijsje op ons eigen X-Bazar natuurlijk. Topic gesloten.