Wil iemand mij 1 van zo'n probeer kaartje geven?? Wil kijken of x-box live zonder lag en zo verloopt met mijn casema-verbinding. Woon in Den Haag dus als je in de buurt woont kan ik hem komen ophalen. voeg me anders toe op je msn super_shamaz@hotmail.com
stuur me een PM dan stuur ik jou de code die gegarandeerd werkt (heb de trial kaart namelijk nog niet eens opengekrast en hij is geldig tot eind maart) Voor de anderen: ik heb nog 1 andere 2 month trial over, PM als je interesse hebt
ik heb nu halo2+headset+3 maanden live (kan ik daar ook nog een trail kaart bijdoen? ) Anders wil ik er heel graag een voor een vriend
zal nog eens effe checken.... zag het in de eerste instantie in ieder geval nergens op staan...ik dacht misschien dan dat pas op moment van gebruik duidelijk werd gemaakt..
ik zoek ook nog.. ik had bij mijn halo 2 geen trial kaart gekregen... (ik had gelijk de dag voor release gekocht.. was eerste lading.. ik kreeg het nog overhandigd door xbox dame.. (om in de winkel te leggen, niet voor verkoop natuurlijk) )
Wie heeft er voor mij nog een 2 maanden trailkaartje. Ik heb nu bijna 10 maanden geen XBL abonnement meer gehad , de oorzaak was een zéér slechte upload van mijn @Home breedband abonnement ( gemiddeld 6 KByte/sec ). Na 2 nieuwe kabelmodems , heb ik nu een super upload. Voordat ik weer een jaar abonnement wil afsluiten , wil ik eerst de verbinding een tijdje uitproberen.