[HALO] Game wordt niet opgeslagen!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Eckie, 16 sep 2002.

1. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb in mijn profiel van HALO de levels 1 t/m 5 en 9 t/m 10 geunlocked. Levels 1 t/m 5 heb ik gewoon zelf geunlocked door te spelen, en levels 9 t/m 10 zijn geunlocked door die levels te coöppen met iemand die alle levels al geunlocked had.

Het probleem nu is dat mijn game niet meer wordt opgeslagen als ik level 5 (assault on the control room) speel. Hij slaat dus de save-points niet op, en als ik het level uitgespeeld heb (dat heb ik nou zo'n 6x gedaan ]:) wordt er niet opgeslagen dat het volgende level geunlocked is!! :eek:
    Ik kan dus (nadat ik save & quit heb gedaan) level 6 niet spelen! :'-(

Heeft iemand enig idee hoe dit komt, en hoe het op te lossen is?
    Als ik een nieuw profiel aanmaak dan doettie het waarschijnlijk wel weer maar dan moet ik dus weer overnieuw beginnen bij level 1!
    PLEASE HELP!!! :eek:

2. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dames en heren, Eckie`s eerste serieuze post:D

Sorry kon het niet laten!!

3. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik denk idd opnieuw beginnen ja..

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dit klinkt als een zware glitch in het spel.. Misschien is er een workaround.. Voordat je alles opnieuw gaat spelen zou ik eerst ff contact opnemen met microsoft of gewoon bungie direct..
    Als het inderdaad een fout is kan ie ook in H2 terechtkomen en zullen ze het alleen maar waarderen als je het meldt. en zoals ik al zei misschien is er een oplossing..

5. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus man balen joh. Ik denk idd dat er maar een ding opzit. Nieuw ventje aanmaken en opnieuw beginnen.....
    Kijk in zo'n geval zouden codes wel leuk zijn, zodat je al die levels niet allemaal opnieuw hoeft te doen....

6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ach, level 1 t/m 5 zijn best leuke levels, niet echt moeilijk (vooral niet op easy hahahaha) dus das geen probleem. die 9 en 10 ken je makkelijk met co-op doen (alles trouwens, dan hoef je maar een paar uurtjes te spelen en je ben al veeeel verder). maar goed, BALEN voor je, moet je weer dat kutspel gaan spelen (NOT)(Halo rulez :9 )

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat dacht je als je nu wanneer je level 6 hebt gehaald die er na nog een keer CO-OP te spelen. Je hoeft hem niet eens uit te spelen als je er maar aan begonnen bent. En nu zie je dat je m ook hebt gehaald :p

Laatst bewerkt: 16 sep 2002
  8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Okee jij houdt dus duidelijk het forum niet goed bij!! :+
    Je kan hem niet coöp spelen!! :'-(
    Als je coöp wilt spelen moet je nl. eerst je single player game afsluiten, en dán coöp opstarten. Als je dat doet kan je dus alsnog level 6 niet spelen omdat hij dan niet heeft opgeslagen dat dat level geunlocked is!! :eek:

Mjah ik kan bungie misschien wel ff inlichten... ik gaat ff kijken...

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die vriend van jou die heeft toch al alle levels gehaald of niet ? Je zei dat je met hem de laatste levels hebt gespeeld. Je kunt dus ook met hem vanaf 6 spelen en dan heb je ze ook. Ik weet zeker dat dat werkt.

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Neej ik ken verder irl niemand met een Xbox. Ik was toen met een paar gasten op vakantie en toen hebben ze een profiel aangemaakt waarmee ze HALO dus helemaal hebben uitgespeeld.
    Afijn die profielen heb ik dus weggeflikkerd omdat ik ze niet nodig had... :{

11. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    dan ben jij ... gekl**t:+
    Waarschijnlijk zit er maar 1 ding op.... opnieuw beginnen :D
    Nu ik alle schildjes heb zou ik het wel redelijk vervelend vinden om opnieuw te beginnen... maar anders valt het nog wel mee... keep on playing :+

12. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    :confused: je ken toch gewoon je game half single en half co-op uitspelen? zo heb ik het ook gedaan tenminste. ik had level 1 tm 4 co-op uitgespeeld, toen 5 tm 8 single en de laatste 2 weer co-op. naja, halo weer uitspelen is ook geen probleem, met co-op is het helemaal simpel (easy dan he ;) ) dus ik zie niet echt een probleem.

13. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit probleem zelf ook gehad. Ik heb het nog geprobeerd om enkele levels verder te spelen en dan te saven, maar ook dat werkte bij mij niet. Ik heb toen dus ook maar een nieuw mannetje gemaakt en ben opnieuw begonnen. Ik weet er helaas dus geen andere oplossing voor.

14. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Mwoah, zo leuk zijn level 6 en 7 niet....
    level 8 missen is wel jammer, ik heb dit ook gehad toen ik nog geen Xbox had en bij m'n buren een profiel had, toen kon ik ook niet verder, maar ja, de eerste vijf levels en level 8 zijn het leukst vind ik.

15. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een keer level 4 gehaald, toen was ik verder gegaan met level 5 en toen ik halo weer opstartte stond er bij level 4 dat ik het level nog niet gehaald had. Toch kon ik wel gewoon verder met level 5 :confused:

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Laatst had ik wel het probleem dat ik bij CDS een level had gehaald en opgeslagen. En toen ik weer wilde spelen stond hij niet bij de save games terwijl ik cker wist dat ik m opgeslagen had ?? Waarschijnlijk een kwaaltje van de XBox !!!

Deel Deze Pagina