[XOne] [centraal] 2 months free trial/ 2 maanden gratis Live (VRAGEN)

Discussie in 'Games' gestart door SyKeS1, 30 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je kan je volgens mij wel aanmelden op 24 september en daarna twee maanden er gebruik van maken, maar je heb in ieder geval wel een credit card nodig. Want je kunt na die 2 maanden verder betalen, dan moet je je dus afmelden bij microsoft, want anders halen ze geld van je credit card af en heb je nog langer xboxlive. Dus je hebt een credit card nodig.

2. pinda

pinda jordy

Leuk Bevonden:
    0
    ow das wel zaad aangezien ik en mijn pa en ma er geen hebben! maar wel bedankt voor je reactie

3. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    @ Fardo,

Ik heb iemand een Trial kaart gegeven die is toen pas open gekrast en alles is goed ingesteld alleen na het in toetsen van de code geeft ie een "code error" meerdere keren nummer gecontroleerd en tevens is de kaart geldig tot 30.9.2004? Na het invoeren van een andere Subscription Code (ook geldig tot 30.9.2004) ging alles goed en kon ie gewoon op Live :confused:

Nu denk je het probleem is toch opgelost maar ik wou toch graag even weten of jij misschien weet hoe dat kan?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik heb geen idee... ik denk een gevalletje MS bellen ... mogelijk staat die code niet goed bij hun in het systeem

5. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Trial Kaart beschikbaar (geldig tot 30/09/04) PM me maar als je Interesse hebt.

Edit\ Oeps verkeerde Thread ik werd doorgestuurt vanuit een andere ik dacht dat dit de stel je kaart beschikbaar thread was... Excusez Moi

Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  6. Dapower

Dapower Dapower NL

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de nieuwe xbm zat weer zo'n trial kaart. Nou wil ik dat wel doen. Maar m'n vraag is.
    Als het dus bevalt en ik wil m'n abonnement verlengen dan wil ik in de winkel zo'n starterskit met headset kopen. Kan ik hiermee dan dat twee maanden gratis abbo verlengen? Ik wil namelijk niet via m'n creditcard verlengen maar zo'n starterskit kopen i.v.m. de headset die erbij zit. En daardoor wil ik m'n gamerstag behouden kan dat? Ik hoef dan toch geen nieuwe te kiezen? En als ik wil opzeggen moet je dat voor een bepaalde tijd doen?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Je vragen zijn in deze thread beantwoord.

vraag 1: Als het dus bevalt en ik wil m'n abonnement verlengen dan wil ik in de winkel zo'n starterskit met headset kopen. Kan ik hiermee dan dat twee maanden gratis abbo verlengen? daardoor wil ik m'n gamerstag behouden kan dat?

antwoord 1: Ja dat kan

Vraag 2: En als ik wil opzeggen moet je dat voor een bepaalde tijd doen?

Antwoord 2: Ja voor je abo afloopt naar de service desk bellen (nr. in deze thread te vinden). Je abo word per direct opgezegd

8. Dapower

Dapower Dapower NL

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor de snelle reactie!

9. Scott

Scott Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst Fifa 2005 gekocht, daar zat ook zo'n kaart bij met een free trial. Ik heb dat allemaal ingevuld, met succes. Nu ben ik bij het point dat je kaarthouder- en nummer moet worden ingevuld.

Ik las ergens in het begin van deze topic dat dat ook moest worden ingevuld als je zo'n trial gebruikt. Maar ben ik dan wel zeker dat er niks van mn rekening wordt afgeschreven ? En zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden, zoals dat ik per se een headsetje nodig heb ? Dat heb ik nl. niet en ben ik ook niet van plan te gaan kopen..

Ik hoop dat iemand me ff verder kan helpen

Scott

10. Jorisc

Jorisc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook n starkit kopen maar waar hebben ze hem dan voor 30 euro? of was dat een eenmalige actie? op frs zie ik nu starkit voor 60 euro en met fifa of halo 2 erbij 70.
    edit/ en dit is maar voor 3 maanden :mad:

Laatst bewerkt: 6 nov 2004
  11. wmdd

wmdd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen. ik heb hier dus 5 kaarten liggen 5 x 2 Month Trial kaarten maar als ik die 5 ik invoer vandaag heb ik dan 10 maanden live of moet je dat elke keer voor het einde doen van elke 2 maanden wie kan dat zeggen.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat kan niet.

1 trial per (nog niet geregistreerde) gamertag

Een trial zegt het al (proef abo ... als je langer lid wil zijn dan moet je betalen)

Tevens hebben trials een verval datum .. het kan dus best betekenen dat je al een paar waardeloze trials hebt liggen

Laatst bewerkt: 26 nov 2004
  13. DickB

DickB Abrakadaver

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een stomme vraag maar als je betaalt dus 60 euri's voor een starters pakket in de winkel: Waarvoor is de Credit Card dan? Alleen voor de registratie van je gegevens? of moet je dan nog meer betalen???

Gr Dick.

Bedankt voor de snelle reactie bij mijn vorige vraag...

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tijdens het maken van een account moet je creditcard gegevens invullen in je Xbox. Deze gegevens staan niet op de Xbox zelf, maar op de streng beveiligde informatieservers van Microsoft. Niemand zal via jouw account achter deze gegevens kunnen komen, of bij deze servers de informatie kunnen achterhalen.

Voor een Xbox Live-account moet je ten minste 18 jaar oud zijn en beschikken over een geaccepteerde creditcard (Visa, MasterCard of American Express). Verder moet je de Gebruiksvoorwaarden lezen en accepteren. Als je ten minste 14 jaar oud bent, kan een ouder of voogd zich voor je aanmelden - maar deze moet dan wel bereid zijn de kosten die met de creditcard gemaakt worden te betalen!

De eigenaar van een account kan een accountcode en andere accountinstellingen opgeven. Wanneer iemand zich aanmeldt met het account van de eigenaar, kan deze de functie Stem gebruiken en/of premium downloadable content aanschaffen. Er zijn maximaal acht accounts mogelijk per Xbox-console, maar voor elke account heb je een Starter Kit nodig.

De tweede reden is omdat ze zo de veiligheid van het netwerk waarborgen. Microsoft heeft immers je gegevens dus pas je wel dubbel op om iets gevaarlijks te doen om de veiligheid of kwaliteit van de service te schaden.

De derde reden is omdat het mogelijk is om Premium Content aan te schaffen. Zo kan je bijvoorbeeld deelnemen aan Massive Multiplayer Online Role Playing Games of kan je exclusieve content downloaden.

De vierde reden is dat dit voor Microsoft de gemakkelijkste manier is om de betaling van jouw abbonement te ontvangen.

Dus in jouw geval is het slechts ter registratie

Laatst bewerkt: 6 dec 2004
  15. Erikprogamer

Erikprogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus die ene probleem nog Could not connect to due technical difficulties..? wat is dit? als ik new account klik krijg je normaal dan eerst dat je je gegevens moet invulle en daarna dat hij die 4 dinge checkt?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm hoe oud is je xbox ... wat voor modem heb je ... hjet lijkt er op dat je geen goede dash board versie hebt ... en dat de data niet verstuurd kan worden

17. Erikprogamer

Leuk Bevonden:
    0
    xbox van october 2003 ik heb ADSL connectie

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    meer info please ... welke provider ... welke modem ... hoe heb je je xbox aangesloten?

19. Erikprogamer

Leuk Bevonden:
    0
    T-online
    gewoon aangeslote op tv en die kabel die ik normaal voor pc gebruikt en dan in de router stop doe ik nou in de xbox en dan in de router... hoe bedoel je met modem... :eek:

20. AgentSmith

AgentSmith Guest

Als je een Live kaart voor 2 maanden hebt die op 31 maart 05 afloopt, en je gebrukt de kaart bv. op 20 februari 05.
    Loop hij dan ook echt 31 maart af en ben je dan ook je resterende Live kwijt of loopt hij dan door tot 20 mei 05 ?

Ik vroeg me dat zo af..... :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina