1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin nu eindelijk m`n draai te vinden, league op 3 sterren is goed te doen, win zo beetje alles met arsenal en ben ook trotse lijstaanvoeder

    begin ook de controls onder de knie te krijgen, linker trikker + A en dan B of A (1-2tje) zorgt er voor dat je ineens veel ruimte creeert

    verder gebruik ik veel de doorsteekpass

    Favo team waarmee ik speel is toch wel italie, redelijk tot goede verdedigers en een dodelijke aanval met Vieri en Cassano en daarachter totti en del piero/fiore, daar achter twee verdedigende middenvelders voor het vuile werk :p
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lekker man, ik ben oprecht blij voor je. Eindelijk kun je meedoen online. Echt top joh. Laat me weten wanneer je online ben, speel graag een potje tegen je...
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Master League op *** sterren ging moeizaam, ik verloor telkens net, neit leuk. Ben nu bezig met een seizoen (eredivisie) op ** sterren, gaat een stuk beter, het verschil tussen ** en *** sterren is vrij groot. Wat op valt: van de kleinere clubs win ik net/speel ik gelijk terwijl ik Feyenoord met 4-1 ruim versloeg en ik het ook nog mooi wou doen. Kennelijk ligt het er dus wel aan dat Feyenoord aanvallend en die andere verdidigend zijn ingestelt. En wat Technotic al zegt: Italie speelt gewoon heel lekker als land.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Meestal heeft het met leeftijd te maken. Hele jonge spelers gaan omhoog en oude omlaag. Hoe meer aanleg een speler heeft, hoe groter zijn vooruitgang (zie ook het development-sheet, beschreven op blz. 41 van de manual).
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Aanvulling op Han:

    Spelers die niet spelen krijgen nartuurlijk ook geen ervaringspunten
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Inderdaad, uiteraard ;)
     
  7. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    En tussen het seizoen door op alles trainen..want dan stijgen ze veel!!
     
  8. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen moet je dan wel heel veel trainen om ze een beetje beter te laten worden. Had het maar een paar keer gedaan maar was er al weer snel mee gestopt.
     
  9. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, veel trainen maakt niet uit. Dacht dat eerst ook, maar na bestudering in het boekje heb ik geleerd dat 1 training per speler alles is wat getraind kan worden. Wel van elke soort 1 training dan.
     
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel nu ook op 3 sterren nadat ik het eerste seizoen ben begonnen met 2 sterren, het verschil is inderdaad erg groot. Toch begin ik m'n draai nu te vinden en sta ik 2e, op 3 punten van Real Madrid. Zit nog verder in de league met Arsenal, Liverpool, Deportivo, Chelsea en Bayern Munchen, dus das wel geweldig. Zit allemaal dicht bij elkaar en ik sta gelukkig 2e. Ik scoor nog niet zoveel als zij doen, hoewel Rooney (meesterlijke aankoop btw) 2e staat in de topscorers maar bij de assists ben ik nergens te bekennen. Beckham geeft echt teveel assists bij Real. Krijgen jullie trouwens ook zoveel penalties, ik krijg er meestal wel elke wedstrijd een en soms zelfs twee per wedstrijd. Jammer genoeg mis ik er ook best veel. Het ontwikkelen van je spelers geeft trouwens wel een goede diepgang, ik heb nu zeer jonge spelers in m'n team, veel grote talenten waaronder C. Ronaldo, Robben, Vd Vaart, Rooney, Vonlanthen (lekker goedkoop en ontwikkelt als een gek), Chivu, Farfan en Reyes. Mooie generatie spelers dacht ik zo.
     
  11. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    hey heeft iemand ook problemen met de cd? dat hij vaak aangeeft van dat de cd dirty of damaged kan zijn. er zitten geen krassen op mn cd, en op de xbox van mn vriend, die een nieuwe versie heeft (met een andere dvd speler, die zit in de latere versies) doet hij het wel vlekkeloos. heeft iemand hier ook problemen mee met een xbox van de eerste garde?
     
  12. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    je Xbox heeft z`n langste tijd gehad, waarschijnlijk je dvd-drive
     
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Twee keer gehad... idd. een combinatie van de DVD -speler die steeds slechter (=viezer) wordt en een DVD met veel data zoals PES4 heeft.

    Maar ach, zolang het maar niet te vaak gebeurt...
     
  14. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0

    Mm, misschien vergis ik me hoor maar dacht toch echt dat ik met het zelfde mannetje bij dezelfde training weer wat experience punten kreeg. Wel minder dan eerst dat wel.
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat dacht ik ook in het begin, maar sla het boekje erop na en verdoe niet al teveel tijd zou ik zeggen :). Bovendien het aantal wedstrijden neemt dramatisch toe, training zat.

    Zit zelf nu in het derde seizoen, d1 en weva championship ben ik voor gekwalificeerd en dat levert bij elkaar (zonder cup) al een wedstrijd of vijftig op per seizoen! 8).
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    LIVE DOET HET!!!!!!!!!!!!!!! 8)

    Maar aangezien ik even met die trialkaart werk heb ik tot vanavond geen headset (krijg 'm vanavond bij trainen) dus ik kom rond 9 uur online bij PES!!! Met headset! :cool:
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    GEFELICITEERD! :)
    Je mag mij toevoegen: HanTerp
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ojaaaa check m'n Gamertag onder m'n Avatar!! :cool:
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Mooi hè? Eindelijk :cool:
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Go go Rivanov......... Beat us up..... Cool, kom vanavond ook wel ff kijken haha...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina